شناسهٔ خبر: 26317808 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

شبکه برق ۶۸۰۰ مشترک بازار تهران ساماندهی می‌شود

R7840/P41362/S6,60/CT11

مدیرکل بحران استاندار تهران با اشاره به لزوم ایمن‌سازی بازار تهران گفت: به منظور پیشگیری از وقوع بحران و احتمال آتش‌سوزی کار ساماندهی شبکه برق ۶۸۰۰ مشترک بازار تهران که در شرایط اضطرار قرار دارند انجام می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تهران، علی مرادی امروز در جلسه‌ای که با حضور مسعود ستایشی معاون دادگستری تهران و نمایندگان ادارات برق، اوقاف و شهرداری منطقه 12 برگزار شد، با اشاره به اجرای مصوبات جلسه رسیدگی به ایمنی بازار و اجرای دستورالعمل‌ها در ایمن‌سازی انشعاب برق 6800 مشترک بازار تهران اظهار داشت:  اسفندماه سال گذشته جلسه‌ای با هدف رفع مشکلات بازار بزرگ تهران به ویژه رفع مشکلات برق واحدها برگزار شد که در آن فرصتی سه ماهه به شرکت توزیع برق تهران داده شد تا از طریق اخطار به مشترکان، مشکلات شبکه برق واحدها مرتفع شود.

وی بیان کرد: در ادامه این جلسات در خردادماه امسال، استاندار تهران دستور ایمن‌سازی سریع 25 هزار انشعاب برق ناایمن در بازار تهران به ویژه 6800 انشعابی که در شرایط اضطرار قرار دارند را صادر کرد.

مدیرکل بحران استاندار تهران در ادامه با بیان اینکه شبکه برق مشترکان در بازار تهران به دلیل قدمت آن دارای اشکالات فنی است افزود: به منظور پیشگیری از وقوع بحران و احتمال آتش‌سوزی کار ساماندهی شبکه برق مشترکان بازار آغاز شده است.

وی تصریح کرد: با همکاری شهرداری منطقه و اطلاع‌رسانی به واحدهای مستقر در بازار تهران برای اجرای عملیات ایمن‌سازی شبکه برق به ویژه برای 6800 مشترکی که در شرایط اضطرار قرار دارند انجام می‌شود.

انتهای پیام/ ز

نظر شما