شناسهٔ خبر: 26317716 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

نخستین جشنواره ملی رادیویی"چلچراغ شیراز" برگزار می‌شود

R41382/P41362/S6,61/CT1

نخستین جشنواره ملی رادیویی"چلچراغ شیراز" با هدف تبیین جایگاه شیراز به عنوان سومین حرم اهل بیت (ع) در ایران برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، نخستین جشنواره ملی رادیویی" چلچراغ شیراز" با هدف تبیین جایگاه شیراز به عنوان سومین حرم اهل بیت (ع) در ایران اسلامی، بزرگداشت شخصیت حضرت شاهچراغ(ع) و اشاعه فرهنگ زیارت، معرفی جاذبه‌های سیاحتی و زیارتی حرم حضرت شاهچراغ(ع) و عکس‌های خاطره‌انگیز از فضای حرم مطهر شاهچراغ(ع) برگزار می‌شود. 

براساس فراخوان اعلام شده، این جشنواره در قالب نمایش کوتاه، برنامه‌های ترکیبی، فیچر و مستند گزارشی، آنونس، متن رادیویی، مردمی و عکس برای رادیونما برگزار می‌شود. 

علاقه‌مندان برای شرکت در جشنواره تا 15 مرداد ماه فرصت دارند که آثار خود را ارسال کنند و اختتامیه جشنواره شهریورماه برگزار می‌شود. شیوه ارسال آثار در فراخوان این جشنواره پایگاه اینترنتی www.fars.irib.ir و فضای مجازی به شماره تماس 09170205320  است.

علاقه‌مندان برای آشنایی بیشتر با موضوعات و چگونگی تولید و ارسال آثار می‌توانند به پایگاه اطلاع‌رسانی صدا و سیمای فارس با شبکه اجتماعی  @chelcheraghe shiraz مراجعه کنند. 

انتهای پیام/  ز

نظر شما