شناسهٔ خبر: 26317668 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر لرستان خبر داد:

واگذاری مراکز ماده ۱۶ ترک اعتیاد به بهزیستی لرستان

خرم‌آباد- دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر لرستان از واگذاری مراکز ماده ۱۶ ترک اعتیاد به بهزیستی این استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی بیرانوند ظهر امروز دوشنبه در دیدار کارکنان شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر با نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به اینکه کمیسیون هایی داشتیم که ۳ تا ۴ سال به آن ها پرداخته نشده بود و غیرفعال بودند، اظهار داشت: باید اموال قاچاقچیان را تعیین تکلیف می کرد، این مسئله را با فعال کردن کمیسیون فروش پیگیری کرده ایم.

وی با بیان اینکه یکی از مسائل مهم در حوزه مواد مخدر صیانت از بهبودیافتگان است، تصریح کرد: جلسه ای در این رابطه به ریاست دادستان خرم آباد برگزار شد و شرح وظایف را ابلاغ کردند تا چتر حمایتی ما بر سر بهبودیافتگان گسترده شود.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر لرستان با تاکید بر اینکه برگزاری کارگاه های آموزشی سازمان های مردم نهاد منطقه غرب کشور به میزبانی لرستان از اقدامات صورت گرفته در این نهاد بوده است، افزود: ساختمان کنونی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استیجاری است لذا زمین لازم را تهیه کرده ایم تا ساختمان مستقلی برای این نهاد احداث کنیم.

بیرانوند با اشاره به اینکه برگزاری کلاس های ضمن خدمت برای کارکنان دستگاه های اداری و اجرایی را انجام داده ایم، گفت: واگذاری ۲ مرکز ماده ۱۶ به بهزیستی استان را داشته ایم، کار ما کار اجرایی نبود و تنها کار هماهنگی و هدایت را برعهده داریم.

وی با بیان اینکه ۱۵۲ میلیون اعتبار برای آموزش های پیشگیری از مواد مخدر در مقطع متوسطه دوم اختصاص داده ایم، همچنین ۳۵ میلیون اعتبار نیز به دانشگاه لرستان و آیت الله بروجردی اختصاص داده ایم، تصریح کرد: طی ۴ سال گذشته از نظر عملکرد رتبه ۲۵ کشور را داشتیم اما ظرف ۶ ماه از رتبه ۲۵ به ۲۳ ارتقاء یافته ایم.

نظر شما