شناسهٔ خبر: 26316345 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

تقویت بخش خصوصی بسترتقویت اشتغالزایی است

خبرگزاری شبستان: استاندار لرستان، با اشاره به برنامه های استانداری لرستان برای تقویت بخش خصوصی، گفت: تقویت بخش خصوصی بستر توسعه فرصت اشتغالزایی و کار آفرینی در جامعه است.

صاحب‌خبر -

 

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، سید موسی خادمی، استاندار لرستان، امروز(4 تیر) در جمع خبرنگاران، بیان کرد: توسعه و تقویت کار آفرینی فرصت تقویت اشتغال در استان است.

 

وی با اشاره به برنامه های پیش بینی شده برای حمایت از برنامه های بخش خصوصی در استان، افزود: توسعه و تقویت فرصت ها سرمایه گذاری بستر اشتغالزایی در جامعه است.

 

خادمی، اظهار داشت: تقویت فرصت اشتغالزایی در جامعه بستر کاهش آمار بیکاری، تقویت اقتصاد و ایجاد روحیه نشاط و امید در جامعه است.

 

وی از حمایت از کارآفرینی در استان خبرداد و بیان کرد: کار آفرینانی که با حفظ فرصت اشتغال اقدام به جذب  وبکار گیری نیروی کار کنند، به مدت دو سال از پرداخت حق بیمه معاف خواهند شد.

 

استاندار لرستان، بیان کرد: براساس این طرح مشوق های بیمه کارفرمایی، در اختیار کارفرمایانی که از طریق مراکز کاریابی نیروی کار جدید اضافه کنند تعلق می گیرد.

 

وی با بیان اینکه کارآفرینان به ازای هر 2 نفر بیمه شده، مجاز به استخدام یک نفر جدید از کارجوییان خواهند بود، بیان کرد: فارغ التحصیلان دارای مدرک کارشناسی به بالا که حداقل سه ماه از ثبت نام آنها در مراکز کاریابی و مشاوره شغلی گذشته باشد، مشمول اجرای این طرح تشویقی خواهند بود.

نظر شما