شناسهٔ خبر: 26316086 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

پازاج: نتایج تورنمنت مجارستان ملاک انتخاب فرنگی‌کاران است/ ۳ کشتی‌گیر خوب نبودند

مدیر فنی تیم های ملی کشتی فرنگی امید و بزرگسالان تاکید کرد: محمد فقیری، رضا عباسی و حامد تاب عملکرد خوبی در تورنمنت مجارستان نداشتند و در حد انتظار ظاهر نشدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، احد پازاج، مدیر فنی تیم های ملی کشتی فرنگی امید و بزرگسالان با بیان این مطلب افزود: این مسابقات با توجه به اینکه جزو سیستم رنکینگ اتحادیه جهانی بود، در سطح خوبی برگزار شد و کشتی گیران مطرحی از کشورهای جهان از جمله کشور میزبان در آن شرکت کرده بودند.

وی ادامه داد: در این رقابت ها نمایندگانی از کشورهای قزاقستان، قرقیزستان و چین که جزو حریفان اصلی ما در بازی های آسیایی هستند با تمام قوا آمده بودند و کشتی گیران ما مبارزات خوبی داشتند و به جز چند کشتی‌گیر، سایر نفرات ما عملکرد مناسبی داشتند.

پازاج تصریح کرد: کشتی گیرانی همچون محسن حاجی پور، یوسف قادریان، محمدرضا گرایی، مهدی فلاح و علی ارسلان عملکرد مطلوبی در این تورنمت بین المللی داشتند، اما محمد فقیری، رضا عباسی و حامد تاب در حد انتظار ظاهر نشدند و ما انتظار داشتیم که کشتی های بهتری بگیرند.

سرمربی سابق تیم ملی کشتی فرنگی در پایان خاطرنشان کرد: پس از این مسابقات کادر فنی عملکرد کشتی گیران را ارزیابی خواهد کرد و نتایج این رقابت ها در تصمیم گیری های فنی و برای تعیین ترکیب تیم در بازی های آسیایی جاکارتا و رقابت های جهانی مجارستان ملاک عمل خواهد بود.

انتهای پیام

نظر شما