شناسهٔ خبر: 26315847 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: آی‌تی‌‌من | لینک خبر

نگاهی به ال ای دی های سری IF020H سامسونگ

در هر حرفه و تجارتی که باشیم، بزرگ یا کوچک، یک نیاز اصلی داریم، معرفی خدمات مان به مشتریان به جذاب ترین روش ممکن. مثلا رستورانی که بتواند منوهای مختلفش را به شکل جذاب پیش چشم افراد عبوری قرار دهد مسلما در جذب آنها برای خوردن غذا در آن محل موفق تر خواهد بود.

صاحب‌خبر -

نمایشگرهای ال ای دی ساینیج (LED Signage)، یا همان نمایشگرهای ال ای دی پهن پیکر، یکی از بهترین نمونه های موجود در بازار برای چنین کاربردی هستند. 
مدل IF020H نمایشگرهای ال ای دی ساینیج سامسونگ با قابلیت هایی همچون پشتیبانی از فناوری HDR، کالیبراسیون رنگ پیشرفته، نمایش دقیق رنگ ها، بدنه مقاوم در برابر تغییرات آب وهوایی، کاهش هزینه خرید و نصب تجهیزات جانبی، مصرف پایین انرژی و... به راهکاری حرفه ای و کارآمد برای صاحبان کسب وکارها تبدیل شده است.
در نمایشگرهای ال ای دی ساینیج سامسونگ برخلاف نمایشگرهای ال سی دی، تصاویر با روشنایی بالاتری نمایش داده می شود.  مدل IF020H  با ترکیب فناوری دامنه دینامیکی بالا (HDR)و پردازش تصویر پیشرفته سامسونگ میزان روشنایی تصاویر را تا رقم ۱۲۰۰ نیت رسانده است. این میزان از روشنایی تقریبا دو برابر نمایشگرهایی است که فاقد فناوری HDR هستند. 
نمایشگر مدل IF020H سامسونگ به کمک کالیبراسیون پیشرفته و امکانات شخصی سازی گسترده، این امکان را می دهد تا به طور دلخواه و در دامنه گسترده ای از رنگ ها محتوای خود را به تصویر بکشید. در طی فرآیند کالیبراسیون این نمایشگر تمامی ساب پیکسل ها برای نمایش یکنواخت رنگ ها و میزان یکسان روشنایی محتوا در تمامی قسمت ها تنظیم می شود.
سری IF ال ای دی ساینیج های سامسونگ همچنین مجهز به ابزاری ساده برای تولید، تدوین، برنامه ریزی و پخش این محتوااست. در نمایشگرهای مدل IF020H  به کمک راهکارهایی همچون MagicInfo ، می توان محتواهای دلخواه را خلق و با تهیه یک جدول پخش در زمانی مناسب نمایش داد. همچنین برای صاحبان کسب وکارها این امکان به وجود آمده است تا بدون نیاز به خرید تجهیزات جانبی خاصی محتوای UHD خود را از یک منبع در چندین نمایشگر پخش کنند. 
علاوه بر این نمایشگر مدل IF020H به دلیل طراحی منحصربه فرد خود دارای بدنه ای مقاوم در برابر شرایط متغیر آب وهوایی و با مصرف انرژی پایین است.

نظر شما