شناسهٔ خبر: 26315839 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت | لینک خبر

ابراهیمی تاکیدکرد:

وضعیت کنونی هپکو اراک پیامد واگذاری غیراصولی در قالب اصل 44 است

نماینده مردم شازند در مجلس بابیان اینکه وضعیت کنونی هپکو اراک پیامد وگذاری غیراصولی در قالب اصل 44 قانون اساسی است،گفت:اعتراضات کارگران هپکو برای احقاق حق و حقوقشان است.

صاحب‌خبر -

 علی  ابراهیمی  درگفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت درباره وضعیت کنونی هپکو اراک،گفت:شرکت هپکو اراک به عنوان یک شرکت مادر و اثرگذار که ماشین آلات بسیار با ارزشی راتولید می‌کرد؛اما در اثر واگذاری غیراصولی در قالب اصل 44  وضعیت نامناسبی پیداکرده است.

نماینده مردم شازند درمجلس شورای اسلامی تصریح کرد: عدم اهلیت نداشتن افرادی که به عنوان خریدار سهام معرفی و  مدیریت هپکو را برعهده گرفتند،وضعیت این کارخانه بی‌نظیر را به اینجا رسانده است و این درحالی است که در قضایایی هپکو نشانههایی سوء استفاده نیز قابل مشاهده است.

ابراهیمی افزود:اقداماتی که تاکنون توسط  وزارت تعاون وکار و رفاه اجتماعی برای رفع  معضل هپکو اراک  صورت گرفته است؛به نوعی مقطعی بوده است که این نوع تصمیمات  مقطعی نیز نتوانسته است،معضلات هپکو اراک را برطرف کند؛بنابراین می‌بایست با تغییر سهام و با واگذاری به فرد اهلیت دار شرایط  هپکو  بهبود بخشیده شود؛تا بتوان مشکلات شرکت هپکو را  به طریق ریشه‌ای برطرف کرد.

عضوکمیسیون کشاورزی،آب ومنابع طبیعی مجلس بابیان اینکه وضعیت کنونی هپکو اراک پیامد واگذاری غیراصولی در قالب اصل 44 قانون اساسی است،یادآورشد:اعتراضات کارگران هپکو برای احقاق حقوقشان است./

پایان پیام

نظر شما