شناسهٔ خبر: 26315746 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شیرازه | لینک خبر

امام جمعه داراب خطاب به استاندار فارس:

فرماندار شما از خط قرمزهای نظام عبور کرده/ اگر خون از بینی کسی بریزد آقای قاسم پور مقصر است

صاحب‌خبر -
به گزارش شیرازه ، حجت الاسلام والمسلمین رضا صادقی امام جمعه داراب در خطبه های این هفته نماز جمعه با تبریک فرا رسیدن دهه فجر اظهار داشت: اگر انسان دارای تقوای الهی در این دنیا شود موجبات نجات در جهان آخرت برای خود تامین و فراهم کرده است.

امام جمعه داراب در ادامه با اشاره به اتفاقات هفته اخیر در جلسه فرمانداران در استانداری فارس، گفت: آنچه که شما از من خواستید و من در هفته گذشته خدمت شما عرض کردم، بعضی از افراد در مقابل مواضع و خط قرمز نظام و مقام معظم رهبری موضع گرفتن و استان را ملتهب کردند و دل همه ولایتمداران، خانواده شهدا و امت حزب الله را به درد آورند و باعث شدند که نمایندگان ملت از وزیر کشور بخواهند که نسبت به چند نفر از فرمانداران استان فارس چاره ای بیاندیشند. 

حجت الاسلام والمسلمین رضا صادقی با اشاره به اینکه نماینده ولی فقیه در استان فارس در جلسه شورای تامین به استاندار تذکر دادند، گفت: برای این موضوع فکری شود چرا که هیچ کس حق ندارد گستاخی کند و بر علیه این نظام مقدس کوچکترین حرفی بزند.

وی اشاره کرد: مقام معظم نمایندگی ولی فقیه فرمودند، این سپاهی که امروز بر علیه آن هجمه شروع و حرف می زنید، هر روز یکی از سردارانش به شهادت می رسد و اگر سپاه نبود وضعیت عراق معلوم نبود چون این نهاد مقدس در آن سوی مرزها هم مدیریت می کند. اگر سپاه نبود جبهه های مقدم همه رفته بودند. این سپاه است که جان در راه اسلام و قرآن می دهد. و اگر سپاه نبود وضعیت ما در مورد داعش معلوم نبود.

ما چیز زیادی نخواستیم

مردم شریف داراب اعم از اصلاح طلب، تدبیر و امید و اصول گرایان در این شهر در کنار هم زندگی می کنند و همه حامی نظام هستند. و کسی حق ندارد در این شهرستان عامل اختلاف شود. همه ی اصلاح طلبان، تدبیر و امیدها و اصول گرایان از فرزندان و حامیان این شهرستان و نظام جمهوری اسلامی هستند، حق ندارد کسی بین ما پراکندگی ایجاد کند.

امام جمعه داراب گفت: خطاب من به شما است جناب استاندار؛ مردم شریف داراب مردمی قانونمدار هستند و هیچ حرکتی بر خلاف قانون انجام نمی دهند. بنده با همه ی افراد، طیف ها و گروه های اصلاح طلب، تدبیر و امید و اصول گرا رفت و آمد و آنها را حمایت کرده ام و در طول خدمت خود در این شهرستان به گفته ی مسئولین استانی و خود جناب استاندار، جایی از داراب آرام تر پیدا نمی شد و در حال حاضر هم پیدا نمی شود.

وی اظهار داشت: اگر کوچکترین خلاف قانون در این شهر صورت بگیرد و اگر خون از بینی کسی بریزد مقصر فرماندار شما است. آقای استاندار مگر چه چیز خلاف قانون از شما و فرماندار شما خواستند، ما گفتیم فرماندار شما از خط قرمزهای نظام عبور کرده است. و روز اول هم بنا بر این شد فرمانداری که به این شهرستان می آید مواضع نظام و مقام معظم رهبری و خط قرمزها را رعایت کند.

حجت الاسلام والمسلمین رضا صادقی در ادامه بیان کرد: بخوانید در جراید، سایت ها و شبکه های اجتماعی که مردم از شما چه خواستند.

وی ادامه داد:مردم شریف داراب از فرماندار شما خواستار این شدند که از فتنه گران و حامیان فتنه تبری بجوید و از این مردم شرافتمند که همه ی طیف و گروهش از نظام و اسلام حمایت می کنند عذرخواهی کند. آیا این حرف بدی یا اضافی بوده است؛ این درخواست زیادی بوده است؟

فرماندار می گوید افرادی در استانداری هست که با من برخورد می کنند

امام جمعه داراب گفت: از این بدتر که من و شورای تامین شهرستان از زبان فرماندار شنیدیم این بود که گفتند که هر چه شما بگویید من می نویسم اما افرادی در استانداری هستند که با من برخورد می کنند و نمی گذارند که من این کار را انجام دهم. آیا این عیب نیست.

وی تاکید کرد: مردم داراب چیزی نخواستند و فرمانداری را از خود و متعلق به نظام می دانند و همین که بنده حقیر با صداقت از امت حزب الله، بسیجیان، خانواده معظم شهدا، سپاهیان، جانبازان و از کسانی که دلشان برای نظام می تپد خواستم که تحرکی نسبت به فرمانداری نشان ندهند آرام شدند.

مردم داراب به کمتر از عذرخواهی راضی نمی شوند

صادقی گفت:مردم داراب قانون شکن نیستند و برخلاف قانون عمل نمی کنند و تابع عالم فرزانه شهرشان مرحوم حضرت آیت الله نسابه و مهمتر از آنها تابع ولی امر مسلمین جهان مقام معظم رهبری هستند و به هر حرکتی دست نمی زنند.

وی در پایان تاکید کرد: همانطور که در جراید و سایتها منتشر شده است مردم شریف داراب به کمتر از عذرخواهی فرماندار و اعلام انزجار از فتنه و فتنه گران راضی نیستند.

منبع: داراب آنلاین

نظر شما