شناسهٔ خبر: 26315736 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: آی‌تی‌‌من | لینک خبر

محصول جدید اپیسر برای گیمرهای حرفه ای

برای گیمرهای حرفه ای، سخت افزارهای قدرتمند ضروری است و با توجه به این موضوع اپیسر در حال به روزرسانیDRAM های رنگی است.

صاحب‌خبر -

فناوران- پس از آخرین بازبینی ها  PANTHER RAGE DDR4 از LED  تک نور جای خود را به RGB درخشان داده اند و رنگ جدید آن طلایی در نظر گرفته شده است. 
 این محصول به صورت یکپارچه با آخرین نرم افزار ASUS Aura Sync ادغام شده است که میان علاقه مندان به بازی های رایانه ای محبوب است و به کاربران اجازه می دهد که الگوهای مختلف را بر اساس اولویت های خود انتخاب کنند. علاوه بر این ها، این محصول با آخرین پلت فرم اینتل و AMDسازگار است.
طراحی نامتقارن زاویه دار و جنس آینه ای طلایی PANTHER RAGE DDR4 RGB انعکاسی از رنگ ها را نمایش می دهد.
به دلیل ادغام با Aura Sync، کاربران کنترل کامل نمایش نور را در دست دارند. این دستگاه الگو های متعددی برای اضافه کردن در آینده دارد و اجازه می دهد تا دستگاهای مختلف با آن هماهنگ شوند. کاربران می توانند به راحتی الگوها را برای نشان دادن شخصیت خود سفارشی کنند. 
علاوه بر این، اپیسر با تیم ASUS TUF Gaming همکاری می کند تا نسخه جدیدی را طراحی کند که PANTHER را با نیروی جامد، با دوام و مشتاق از TUF Gaming ادغام می کند. PANTHER RAGE DDR4 RGB توانایی کار کردن در کلاک ریت بالا و تاخیر کم را دارد که مقدارهای 2400/2666/2800/3000/3200 مگاهرتز برای نرخ کلاک ریت پیشنهاد می شود.
کاربران برای انجام اور کلاک روی پردازنده های PANTHER RAGE DDR4 RGB  به وارد کردن تنظیمات به صورت دستی در بایوس نیازی ندارند. ماژول های 8 و 16 گیگا بایتی این مموری می توانند تا ایجاد یک حافظه 128 گیگا بایتی روی مادر بورد های اینتل ادغام شوند و کارآیی دیوانه کننده ای ارایه دهند.
برای اطمینان از ثبات این محصول، اپیسر همچنین تکنولوژی های حرفه ای برای DRAM صنعتی را در اختیار دارد که شامل یک پخش کننده گرمای بسیار کارآمد و IC با کیفیت است و به صورت موثر در ولتاژ پایین کار می کند و نیاز به انتشار گرما را کاهش می دهد. PANTHER RAGE DDR4 RGB با پتانسیل اورکلاکینگ، گسترش حرارت، ثبات و ارزش بالا، آماده است تا رقبای خود را از بین ببرد و تبدیل به یک پیشرو در DRAM شود.

نظر شما