شناسهٔ خبر: 26315645 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

طالبیان در گفتگو با دانشجو:

حضور زنان مومن در سیاست فرصت تخریب نظام را از فمینست‌ها می‌گیرد

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام‌نور محمودآباد گفت: زنان مومن به آرمان‌های انقلاب می‌بایست در عرصه سیاست حضوری فعال داشته باشند تا فمینیست‌های داخلی و خارجی فرصت تخریب چهره نظام را به دست نیاورند.

صاحب‌خبر -

هانیه طالبیان، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نورمحمودآباد در گفتگو با خبرگزاری دانشجو،  با اشاره اینکه دین مبین اسلام نقش زن در سیاست را برجسته و مهم می‌داند، بیان کرد: بر خلاف سیاست مداران کمونیست شرق و لیبرال غرب که از زن به عنوان ابزار در سیاست بهره می‌برند، اسلام نقش بلند و جایگاه ویژه‌ای برای زنان در عرصه سیاست در نظر گرفته است..

هانیه طالبیان با بیان اینکه جمهوری اسلامی اولین نظامی است که توجه و التزام به نقش زنان در عرصه سیاست داشته است، مطرح کرد: متاسفانه علی‌رقم تاکید قانون و رهبر معظم انقلاب؛ در دولت روحانی شاهد عدم به کارگیری زنان در عرصه سیاست بودیم واین وعده انتخاباتی که زنان در کابینه حضوری پر رنگ خواهند داشت بیشتر یک نمایش تبلیغی برای کسب ارا بیشتر یا شاید دور زدن قشر زن بوده است..

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور محمودآباد تصریح کرد: زنان مومن و متعهد به آرمان‌های انقلاب اسلامی می‌بایست در عرصه سیاست حضوری فعال داشته باشند تا فمینیست‌های داخلی و خارجی فرصت تخریب چهره نظام را به دست نیاورند.

وی همچنین با بیان اینکه در حال حاضر منزلت و کرامت زن در جامعه به خطر افتاده است، گفت: زن در هر کشور، بنیان خانواده و در نهایت بنیان جامعه می‌باشد، زیرا علاوه بر وظایف همسری، نقش اصلی در تربیت فرزندان را دارا هستند، همان فرزندانی که در آینده به مسئولین هر کشور تبدیل خواهند شد یا در جامعه تاثیرگذار خواهند بود.

طالبیان اظ‌ها رداشت: غرب بعد از اینکه در جبهه‌های مستقیم با جامعه اسلامی ایران در حوزه‌های مختلف شکست خورد، با تشکیل اتاق‌های فکر و به گفته خودشان با اختصاص دادن بودجه‌های گزاف، به حمله همه جانبه به فرهنگ غنی اسلامی کشورمان با محوریت به خطر انداختن کرامت و منزلت زن در جامعه اسلامی ایران با ابزار‌های مختلفی همچون ماهواره، شبکه‌های اجتماعی و استفاده از مهره‌های خودفروخته که مدعی حقوق زنان هستند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور محمودآباد بیان کرد: در مقابله با جبهه جنگ فرهنگی، دولت بیشترین و تاثیرگذار‌ترین نقش را دارد و نباید بگذارد غرب به هدف شوم خود برسد و از همه مهم‌تر مقام و منزلت زن در جامعه به خطر بیافتد.

نظر شما