شناسهٔ خبر: 26315411 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

با حکم مراجع قضایی؛

وسایل بازی پارک کودک سنندج جمع آوری و به انبار انتقال داده شد

نمایندگی کردستان

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج گفت: با پیگیری شهرداری و با حکم مراجع قضایی وسایل بازی پارک کودک سنندج که چندی پیش منجر به فرد یک نوجوان سنندجی شده بود، جمع آوری و به انبار انتقال داده شد .

صاحب‌خبر -

شرمین شریفی در گفت‌وگو با ایسنا با اعلام این خبر، اظهار کرد: در دهه 70 تعاونی ایثارگران در پارک کودک اقدام به احداث شهربازی می‌کند اما متاسفانه بنا به دلایلی این تعاونی ورشکسته می‌شود و بانک کلیه وسایل این شهربازی را از طریق مزایده به شخص حقیقی واگذار می‌کند.

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج عنوان کرد: پس از واگذاری این شهربازی تعاونی ایثارگران با مالک این شهربازی دچار مشکلات حقوقی می‌شوند که پرونده آنها جهت رسیدگی و تعیین تکلیف نهایی در مراجع قضایی موجود است.

شریفی اعلام کرد: شهرداری در طول این سال‌ها بارها مکاتبات و پیگیری‌های لازم با نهاد و ارگان‌های مختلفی مبنی بر مشخص شدن وضعیت این شهربازی را انجام داده است .

وی افزود: متاسفانه خرداد ماه سال جاری نوجوان سنندجی بر اثر بازی با وسایل فرسوده این شهربازی دچار حادثه شده و جان خود را از دست  داد.

شریفی تصریح کرد: پس از حادثه دردناک فوت این نوجوان سنندجی و با حکم مراجع قضایی دستور برش کلیه وسایل بازی این شهربازی به این شهرداری ابلاغ شد.

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج خاطرنشان کرد: با هماهنگی با مالک از امروز وسایل بازی این پارک کاملا برش داده و با جرثقیل به انبار شهرداری انتقال داده می‌شود تا از سوی مراجع قضایی وضعیت این شهربازی تعیین تکلیف شود.

انتهای پیام

نظر شما