شناسهٔ خبر: 26313116 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

راه اندازی ۴کتابخانه مشارکتی در خاش

فرماندار خاش گفت: ۴ کتابخانه مشارکتی با مساعدت نهاد کتابخانه‌های عمومی سیستان و بلوچستان در این شهرستان راه اندازی می‌شود.

صاحب‌خبر -

حمیدالدین یوسفی در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان خاش در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، با اشاره به راه اندازی ۴ کتابخانه مشارکتی با مساعدت نهاد کتابخانه‌های عمومی استان در شهرستان خاش گفت: از این تعداد ۲ کتابخانه در دو دبیرستان شهر خاش، یک کتابخانه در مرکز امور جوانان جمعیت هلال احمر شهرستان و یک کتابخانه در مرکز فرهنگی و تربیتی کمیته امداد شهرستان راه اندازی می‌شود.

وی تصریح کرد: یکی از شاخص‌های جامعه توسعه یافته آمار استقبال از کتاب و کتابخوانی و توجه عموم مردم به مسئله مطالعه است که در آموزه‌های دینی و علمی نیز به این امر تاکید ویژه‌ای شده است لذا همه مردم و مسئولین و سازمان‌ها موظفند در راستای گسترش فرهنگ کتابخوانی تلاش کنند.

فرماندار خاش یاد آور شد: نهاد کتابخانه‌ها با تامین کتاب مورد نظر و دستگاه‌های اجرایی با تهیه کمد و قفسه کتاب می‌تواند محیط مناسبی برای گسترش فرهنگ استفاده از کتاب در زمان انتظار برای ارباب رجویان فراهم کنند.

انتهای پیام/گ

کتابخانه مشارکتی در خاش

برچسب‌ها:

نظر شما