شناسهٔ خبر: 26312843 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نماینده مجلس:

حامی سردار و تیم ملی فوتبال هستیم

گنبدکاووس - ایرنا - نماینده گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی گفت: همه نمایندگان حامی سردار آزمون بازیکن گنبدی تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران و دیگر بازیکنان و کادر فنی تیم هستند.

صاحب‌خبر -

قرجه طیار روز دوشنبه در پیامی که نسخه ای از آن به ایرنا ارسال شد، اظهار کرد: سردار آزمون بازیکن گلستانی تیم ملی در بازی های مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه جزو بهترین گلزنان بود و با زدن گل های زیبا موجب شادمانی ملت بزرگ ایران شد.
وی افزود: سردار فوتبال ایران نه تنها مایه مباهات ایرانیان بلکه افتخار قاره کهن آسیا است.
این نماینده مجلس اضافه کرد: همه ایرانیان قدرشناس تلاش و زحمات شبانه روزی سردار آزمون و همه بازیکنان و کادر تیم ملی فوتبال بوده و انتقادات غیرفنی برخی هیچ تاثیری در روحیه تیم نخواهد گذاشت.
به گفته وی؛ تیم ملی از سوی ملت ایران حمایت می شود و برای دفاع از حیثیت، جایگاه و افتخارات فوتبال کشور به سردار و سردارهای جوان نیاز دارد.
طیار همچنین ابراز امیدواری کرده است که امشب تیم ملی فوتبال ایران با خلق حماسه در بازی با پرتغال، شادی صعود به مرحله دوم جام جهانی را به ملت بزرگ ایران هدیه کند.
به گزارش ایرنا، در پی انتقادات غیرفنی برخی از سردار آزمون پس از بازی با تیم ملی اسپانیا؛ فرماندار و برخی گروه های مردمی و مسئولان گنبدکاووس، استان گلستان و کشور از عملکرد این بازیکن و دیگر اعضای تیم ملی فوتبال حمایت کردند.
شهرستان گنبدکاووس با 350 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.
/3039/1648

نظر شما