شناسهٔ خبر: 26312640 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

دشت یک مدال طلا و ۲ نقره توسط جودوکاران پیشکسوت آذربایحان غربی

پیشکسوتان استان یک مدال طلا و ۲ نقره‌ی هفتمین دوره مسابقات قهرمانی کشور را بر گردن خود آویختن.

صاحب‌خبر -

جعفر باقری رییس هیات جودو آذربایجان غربی در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه افزود: این مسابقات با حضور ورزشکارانی از سراسر کشور در مجموعه ورزشی شهید افراسیابی تهران برگزار شد که در رده سنی 40 تا 44 سال و در وزن منهای 73 کیلوگرم قادر بوشهری از آذربایجان غربی موفق به کسب مدال طلا شد و جودوکارانی از خراسان جنوبی و تهران به ترتیب دوم و سوم شدند.

جعفری ادامه داد: در رده سنی 30 تا 34 سال و در وزن منهای 90 کیلوگرم سید میلاد شاملو از آذربایجان غربی با کسب نشان نقره بر سکوی نایب قهرمانی ایستاد و مدال طلا و برنز به ترتیب به ورزشکاران البرز و اصفهان رسید.

وی همچنین اشاره کرد: در رده سنی 35 تا 39 سال و در وزن منهای 100 کیلوگرم زائر صلاحی از آذربایجان غربی مدال نقره را بر گردن آویخت و جودوکاران فارس و چهارمحال و بختیاری به ترتیب حایز رتبه های اول و سوم شدند.

هیات جودو آذربایجان غربی در رتبه بیستم کشوری قرار دارد؛ جواد فرج پور از جودوکاران ملی پوش آذربایجان غربی است که در سال 1390 به اردوی تیم ملی دعوت شد.

این ورزشکار در اسفند 1395 پس از کسب مقام قهرمانی مسابقات دانشجویان کشور در وزن منفی 100 کیلوگرم به عضویت تیم ملی ایران درآمد.

فرج پور با حضور در مسابقات جهانی به دلیل مواجه شدن تیم ملی دانشجویان ایران با تیم رژیم غاصب صهیونستی از حضور در مسابقات انصراف داد.

انتهای پیام/ب

 

 

نظر شما