شناسهٔ خبر: 26312529 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

جام جهانی ۲۰۱۸- روسیه

همه احتمالات درباره آخرین بازی‌های گروهی جام جهانی ۲۰۱۸

خبرگزاری میزان- نتایج آخرین روز‌های بازی‌های گروهی جام جهانی ۲۰۱۸، این مسابقات را وارد مرحله جدیدی می‌کند. فرانسه، مکزیک، کرواسی، روسیه، اروگوئه، انگلستان و بلژیک به جمع ۱۶ تیم مرحله حذفی راه یافته اند و فقط موقعیت آنان به عنوان تیم اول یا دوم گروه مشخص نشده است.

صاحب‌خبر -
همه احتمالات درباره آخرین بازی‌های گروهی جام جهانی ۲۰۱۸به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از مارکا، نتایج آخرین روز‌های بازی‌های گروهی جام جهانی ۲۰۱۸، این مسابقات را وارد مرحله جدیدی می‌کند. فرانسه، مکزیک، کرواسی، روسیه، اروگوئه، انگلستان و بلژیک به جمع ۱۶ تیم مرحله حذفی راه یافته اند و فقط موقعیت آنان به عنوان تیم اول یا دوم گروه مشخص نشده است. با بررسی گروه‌های مختلف نشان می‌دهیم کهم وضعیت به چه شکل است:
گروه a:
با حذف عربستان سعودی و مصر، اروگوئه و روسیه برای تعیین صدرنشین این گروه در ساعت ۱۶ به وقت محلی به دیدار هم می‌روند. این اولین گروهیست که تکلیفش امروز مشخص می‌شود. اما درباره بازی امروز دو تیم ملی روسیه و اروگوئه می‌توان پیش بینی کرد که اگر ایران در بازی با پرتغال شگفتی نیافریند، هر یک از تیم‌ها باید در مرحله بعد با پرتغال یا اسپانیا روبرو شوند.
گروه b:
علی رغم بالاتر بودن پرتغال و اسپانیا در جدول این گروه، هنوز مشخص نیست که کدام تیم به عنوان تیم اول به مرحله بعد صعود کند و ایران نیز هم چنان برای ادامه حضور در رقابت‌ها تلاش می‌کند. اگر هر دو تیم اسپانیا و پرتغال امروز پیروز شوند، امتیازاتشان برابر بوده و تعیین صدرنشین با تفاضل گل مشخص خواهد شد. این دو تیم فعلا در گل شماری با هم برابرند.
گروه c:
با حذف پرو، به نظر می‌رسد صعود دو تیم فرانسه و دانمارک از این گروه به دور بعد حتمی باشد. اگر فرانسه در بازی آخر خود پیروز شود و استرالیا پرو را شکست دهد، دو تیم استرالیا و دانمارک امتیاز مساوی خواهند داشت و تفاضل گل تکلیف تیم دوم صعود کننده را مشخص خواهد کرد.
گروه d:
نگاه‌ها در این گروه به لیونل مسی آرژانتینی خیره شده است. اگر آنان در بازی مقابل نیجریه پیروز شوند و ایسلند از کرواسی شکست بخورد، آرژانتین از خطر حذف شدن نجات یافته و در صدر گروه d. قرار می‌گیرد. نتیجه نهایی این گروه روز سه شنبه و ساعت ۲۰ به وقت محلی مشخص خواهد شد.
گروه e:
در این گروه کاستاریکا حذف شده است. اما در ادامه بازی ها، برزیل با صربستان روبرو می‌شود و سوئیس با کاستاریکا بازی می‌کند. این بازی‌ها برای تعیین تیم صدرنشین چهارشنبه و ساعت ۲۰ به وقت محلی انجام می‌شود.
گروه f:
مکزیک تاکنون در صدر جدول بوده و از برتری نسبی نسبت به سایر تیم‌های گروه خود برخوردار است، اما تیم‌های دیگر نیز می‌توانند شانس داشته باشند. اگر کره جنوبی در بازی مقابل آلمان پیروز میدان باشد و مکزیک بتواند تیم ملی سوئد را شکست بدهد، سرنوشت این گروه کاملاً تغییر خواهد کرد. تفاضل گل در این گروه نیز تعیین کننده است، البته میان تیم‌های دوم و سوم جدول برای صعود به مرحله بعد.
گروه g: همانند گروه a. این گروه نیز تکلیفش مشخص شده و تیم‌های صعود کننده به مرحله بعد مشخص شده اند و جدال برای تعیین صدرنشین در این گروه پنج شنبه ساعت ۲۰ به وقت محلی انجام خواهد شد. در حال حاضر انگلیس بهترین شرایط را در این گروه دارد.
همه چیز در این گروه به اتفاقات بازی پنج شنبه بستگی دارد.
گروه e:
لهستان از این گروه حذف شده، اما ژاپن، سنگال و کلمبیا برای تعیین جایگاهشان در جدول مبارزه می‌کنند. ژاپن با لهستان روبرو می‌شود و سنگال با کلمبیا بازی می‌کند. مسابقات این گروه پنج شنبه ساعت ۱۶ برگزار می‌شود. کار برای ژاپن و سنگال راحت به نظر می‌رسد، اما کلمبیا برای حضور در جمع ۱۶ تیم نیاز به برد دارد.
انتهای پیام/

نظر شما