شناسهٔ خبر: 26312382 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

نماینده گلپایگان مطرح کرد:

ضرورت اتصال به گاز سراسری در شهرستان گلپایگان

گلپایگان - نماینده گلپایگان گفت: برای پیشگیری از شرایط بحرانی در این منطقه که در فصول سرما برودت آن بسیار بالاست اتصال به گاز سراسری ضروری به نظر می رسد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، علی بختیار شامگاه یکشنبه در جلسه ای که قبل از آیین کلنگ زنی پروژه ساختمان اداری گوگد در فرمانداری گلپایگان برگزار شد، اظهار داشت: یکی از مسایل مهم در فعالیت سه شهرک صنعتی شهرستان گلپایگان، گازرسانی به فاز دوم شهرک صنعتی آن است که به لحاظ سرمایه گذاری و رونق بخشیدن به اقتصاد منطقه باید زیرساخت های آن فراهم شود.

وی افزود: برای پیشگیری از شرایط بحرانی در این منطقه که در فصول سرما برودت آن بسیار بالاست اتصال به گاز سراسری ضروری به نظر می رسد تا بر اثر قطع شدن احتمالی گاز صنایع صنعتی شهرستان دچار خسارت جبران ناپذیر نشود.

نماینده شهرستان های گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: علیرغم اینکه به لحاظ مسایل حاد اقتصادی کشور توسعه احداث ساختمان های اداری وجود ندارد اما با پیگیری صورت گرفته در سازمان ملی گاز کشور عملیات ساخت اداره گاز شهر گوگد اجرایی می شود.

وی افزود: به علت معوق ماندن زمین برای احداث ساختمان اداره گاز شهر گوگد سال ها این پروژه معوق مانده بود که با واگذاری زمین مورد نیاز از سوی شهرداری گوگد شاهد کلنگ زنی این پروژه خواهیم بود.

گلپایگان با وجود محرومیت از غرامت سه درصد نفت برخوردار نیست

در ادامه سرپرست فرمانداری گلپایگان با بیان اینکه حرکت در جهات مختلف موجب رسیدن به نیاز کشور از طریق تولید داخلی خواهد بود، اظهار داشت: تولید نفت و گاز دارای پیچیدگی های فراوان است که با افزایش علوم روز و تکنولوژی های نو به صاحبان علم باید قدم های جدی در راستای حرکت کشور به سمت خودکفایی در تمامی زمینه ها اقدام کنیم.

وی تأکید کرد: برای تغییر اقلیم گاز مصرفی مردم در شهرستان باید اقدامات لازم صورت گیرد با توجه به اینکه شهرستان گلپایگان منطقه محروم تعریف شده است و از غرامت سه درصد نفت نیز برخوردار نیست می طلبد در این زمینه اقدام لازم صورت گیرد.

حسین یارمحمدیان در پایان یادآور شد: کشور ما از لحاظ مصرف گاز در رده پرمصرف قرار دارد که باید در این راستا فرهنگ سازی شده و با توصیه های لازم در مصرف گاز و انرژی های دیگر به مردم آموزش های لازم داده شود و شهرداری ها نیز مردم را در استفاده از پنجره های دوجداره تشویق کنند.

نظر شما