شناسهٔ خبر: 26312249 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

طی ۲۴ ساعت گذشته؛

۷ نفر توسط آتش‌نشانان همدانی نجات یافتند

همدان - رئیس سازمان آتش‌نشانی همدان گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته و در عملیات امداد و نجات ۷ نفر توسط آتش‌نشانان همدانی نجات یافتند.

صاحب‌خبر -

محمدرضا بیاناتی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارداشت: شرکت در ۱۲ عملیات اطفای حریق و ۹ عملیات امداد و نجات حاصل تلاش آتش نشانان همدانی طی ۲۴ ساعت گذشته بوده است.

وی گفت: دیروز شهروندان ۵۸۸ مرتبه با سامانه ۱۲۵ تماس گرفته اند که از این تعداد تماس ۲۱ مورد منجر به عملیات شده و ۱۹ تماس نیز برای مشاوره و راهنمایی برقرار شده است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی همدان عنوان کرد: همچنین از مجموع تماس های برقرار شده ۱۱۷ تماس اشتباه و ۴۳۱ مورد ایجاد مزاحمت بوده است.

بیاناتی گفت: عملیات انجام شده در این مدت ۱۲ مورد حریق مراتع و پوشش گیاهی در چهارراه بابک، میدان شاهد، بلوار ارم، بلوار بدیع الزمان، بلوار فرودگاه، پشت شهر ماشین، گازران، بلوار نجفی، پشت اتکا، جاده ملایر، بلوار مطهری و تپه حاج عنایت بوده است.

وی گفت: همچنین ۹ مورد عملیات امداد و نجات شامل ۲ مورد نجات افراد محبوس شده در آسانسور در پردیس و شهرک الوند، نجات افراد محبوس شده در آسانسور پل عابر پیاده در شهرک مدنی، ۲ مورد نجات افراد محبوس شده در خودرو در شهرک بهشتی و اعتمادیه، ۲ مورد مهار حیوانات در محمدیه و بلوار جهاد، عملیات امداد و نجات در حادثه نشت گاز در سنگ شیر و عملیات امداد و نجات در حادثه احتمال نشت گاز در خیابان اکباتان توسط آتش نشانان به انجام رسید.

رئیس سازمان آتش‌نشانی همدان افزود: تعداد ۷ نفر نجات یافته طی این عملیات گزارش شده است.

نظر شما