شناسهٔ خبر: 26311990 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آناج | لینک خبر

با موفقیت در مسابقات انتخابی تیم ملی؛

3 تکواندوکار استان مسافر میادین بین‌المللی شدند/ میانه، قلب تکواندو آذربایجان‌!

حامد اصغری، عرفان ناظمی و مرتضی شیری، تکواندوکاران استان از شهرستان میانه جایگاه خود را در ترکیب تیم‌های ملی جوانان و بزرگسالان تثبیت کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش آناج، مرتضی شیری و عرفان ناظمی، دو تکواندوکار میانه‌ای استان آذربایجان‌شرقی با شرکت در مسابقات انتخابی درون اردویی تیم ملی بزرگسالان کشور و کسب موفقیت در این رقابت‌ها، جواز حضور در ترکیب تیم ملی که در مسابقات قهرمانی تیمی گرند اسلم چین شرکت می‌کند را، به دست آوردند.

از سویی دیگر، با برگزاری مسابقات انتخابی درون اردویی، حامد اصغری دیگر تکواندوکار استان از شهرستان میانه توانست جزو 8 هوگوپوش فیکس تیم ملی برای حضور در مسابقات المپیک جوانان 2018 آرژانتین انتخاب شود.

هدایت تیم ملی بزرگسالان کشورمان برعهده محمدرضا زوار به عنوان سرمربی و وحید عبداللهی به عنوان مربی است و کادر فنی تیم ملی جوانان را نیز سیدنعمت خلیفه به عنوان سرمربی، رضا ایمان‌زاده به عنوان مربی و علی رضایی به عنوان مربی بدنساز تشکیل می‌دهند. 

گفتنی است مسابقات گرند اسلم چین مردادماه در شهر ووشی این کشور و رقابت‌های المپیک 2018 جوانان نیز مهرماه سال جاری به میزبانی بوئنس آیرس پایتخت کشور آرژانتین برگزار می‌شود.


انتهای پیام/

نظر شما