شناسهٔ خبر: 26311543 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

بازیکن سابق استقلال تهران:

پرتغال دیدار آسانی برابر ایران نخواهد داشت/ امید ایران برای پیروزی بالاست

بازیکن سابق استقلال تهران گفت: پرتغال دیدار آسانی برابر ایران نخواهد داشت و هر نتیجه‌ای حتی پیروزی ایران در این دیدار دور از دسترس نیست.

صاحب‌خبر -

علی حاج‌اکبری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: کی‌روش شناخت بسیار خوبی از بازیکنان و به ویژه مربی تیم پرتغال دارد و به‌همین دلیل می‌توان گفت که پرتغال دیدار آسانی برابر ایران نخواهد داشت و هر نتیجه‌ای حتی پیروزی ایران در این دیدار دور از دسترس نیست.

بازیکن سابق استقلال تهران گفت: قلب تپنده پرتغال رونالدو است و قطعا کی‌روش با توجه به اینکه رونالدو شاگردش بوده قطعا برنامه ویژه‌ای خواهد داشت.

حاج‌اکبری بیان کرد: کی‌روش مربی بسیار خوبی است و به خوبی به سیستم ایران وارد شده است و به عقیده من ایران مقابل پرتغال پیروز می‌شود.

مهدی هادی‌زاده بازیکن سابق تیم فوتسال کرمان هم اظهار کرد: امید زیادی در میان مردم برای پیروزی مقابل پرتغال و صعود ایران به مرحله بعد مسابقات وجود دارد؛ نظر من این است که با بستن رونالدو که قلب تپنده تیم پرتغال محسوب می‌شود و بر خلاف بازی‌هایش در تیم رئال مادرید که سعی در کارهای انفرادی دارد در تیم ملی پرتغال، کاملا در خدمت تیم است.

وی ادامه داد: کی‌روش مربی بزرگی است و به عقیده من باز هم مانند بازی با اسپانیا از همان سیستم بازی قبلی استفاده کند.

انتهای پیام/ح

 

نظر شما