شناسهٔ خبر: 26310880 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جهان نیوز | لینک خبر

۲۴ شهید و زخمی در حمله سعودی‌ها به عمران یمن

صاحب‌خبر -
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم ، جنگنده های ائتلاف متجاوز سعودی به یک محله مسکونی در شهر عمران حمله کردند.این حمله ساعت سه بامداد وقت محلی صورت گرفت که در جریان آن 24 نفر شهید و زخمی شدند. هشت نفر از شهدا و زخمی های این حمله اعضای یک خانواده از جمله زنان و کودکان هستند.

برپایه این گزارش، زخمی ها به بیمارستان منتقل شدند و عملیات جستجو برای یافتن قربانیان و افراد زنده مانده در زیر آوار محله یاد شده همچنان ادامه دارد.جنگنده های ائتلاف متجاوز سعودی از نیمه شب گذشته یک سری حملات را به شهر عمران انجام داده اند. در این حملات محله یاد شده، اداره امنیت و ساختمان مخابرات هدف قرار گرفته است.

شهادت دو یمنی در الحدیده
هواپیماهای ائتلاف سعودی همچنین با حمله به یک خانه در منطقه النخلیه در بخش الدریهمی در استان الحدیده یمن دو نفر را شهید و یک نفر دیگر را زخمی کردند.

جنگنده های متجاوز در بیستم ماه جاری میلادی نیز در خیابان صنعا در شهر الحدیده جنایت دیگری را مرتکب شده بودند که به شهادت دو نفر و زخمی شدن 17 نفر دیگر منجر شده بود.

آزادی 74 اسیر ارتش و کمیته‌های مردمی در ساحل غربی
رئیس کمیته ملی امور اسیران از عملیات تبادل اسرا در جبهه ساحل غربی یمن خبر داد.عبدالقادر المرتضی در صفحه خود در شبکه اجتماعی توییتر نوشت: کمیته ملی امور اسیران توانست در عملیات تبادل اسرا در جبهه ساحل غربی، 74 اسیر ارتش و کمیته های مردمی را آزاد کند.
 

برچسب‌ها:

نظر شما