شناسهٔ خبر: 26310547 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

از مردادماه؛

طرح ضیافت اندیشه دانشجویان سیستان‌ و بلوچستان آغاز می‌شود

مسئول واحد بانوان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور زاهدان گفت: طرح ضیافت اندیشه دانشجویان از مردادماه در دانشگاه‌های پیام نور زاهدان و ایرانشهر آغاز می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، فاطمه خزائی‌فر، مسئول واحد بانوان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور زاهدان، از سیستان و بلوچستان، گفت: طرح ضیافت اندیشه دانشجویان از مردادماه در دانشگاه‌های پیام نور زاهدان و ایرانشهر آغاز می‌شود.
 
وی ادامه داد: ضیافت اندیشه دانشگاه پیام نور زاهدان ویژه دانشجویان شهرستان‌های زاهدان، زابل و خاش است و دانشگاه پیام نور ایرانشهر نیز میزبان دانشجویان شهرستان‌های ایرانشهر، سراوان و چابهار خواهد بود.
 
مسئول واحد بانوان نهاد رهبری در دانشگاه پیام نور زاهدان بیان کرد: این طرح به مدت ۱۰ روز برگزار می‌شود و مدرسان این طرح از میان اساتید برجسته بومی و همچنین جمعی از مدرسان برتر کشوری انتخاب شده است.
 
خزائی‌فر اظهار کرد: در طرح ضیافت اندیشه دانشجویان امسال به مباحثی از قبیل: دستاورد‌های انقلاب اسلامی، مهارت‌های زندگی با رویکرد آیات و روایات، ازدواج موفق و آسیب‌شناسی روابط دختر و پسر پرداخته می‌شود.
 
منبع: ایکنا
طرح ضیافت اندیشه دانشجویان سیستان‌وبلوچستان آغاز می‌شود

نظر شما