شناسهٔ خبر: 26310452 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

معاون استانداری ایلام:

عملکرد ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در ایلام رضایت بخش است

ایلام-معاون امور اقتصادی استانداری ایلام گفت: عملکرد ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در ایلام رضایت بخش است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، ایوب درویشی عصر یکشنبه در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید ایلام گفت: به رغم برخی مشکلات تمام تلاش مسئولان دولتی بر رفع موانع تولید و باز گرداندن صنایع و کارخانجات به چرخه تولید متمرکز شده است.

وی ادامه داد: پرواضح است که اگر خروجی جلسات منتج به اقدامات کاربردی شود حاصل زحمات مسئولان به بار می نشیند و کارگرده ستاد تسهیل در استان ایلام در این مهم عملکرد رضایت بخشی داشته است.

درویشی در پایان از عضو هیئت مدیره شرکت شهرک های صنعتی و صنایع کوچک ایران خواست که در جهت ایجاد شهرک تخصصی نفت و پتروشیمی درایلام مساعد و همکاری داشته باشد.

وی بیان داشت: اینکه امروز استاندار ایلام خود شخصا ریاست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید را بر عهده می گیرد و برای این موضوع وقت می گذارد نشانه اهتمام جدی ایشان در رفع موانع و مشکلات پیش رو است.

در این جلسه مشکلات و موانع شرکت تعاونی ۳۱۲۲ گندم طلایی صالح آباد، شرکت دربندشیمی دهلران، شرکت دانه طلایی مانشت، تعاونی ۴۸ مرغداری گوشتی و تعاونی ۳۴ پرواربندی گوساله با حضور کارشناسان و مسئولان امر و صاحبان شرکت ها مورد بررسی قرار گرفت و درپایان دستورات لازم جهت رفع موانع و بازگشت شرکت ها به چرخه تولید صادر شد.

نظر شما