شناسهٔ خبر: 26310027 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

توصیه مربی اسبق پرتغالی تراکتورسازی به رونالدو و دوستان

ورزش > فوتبال ملی - تونی اولیویرا می‌گوید که پرتغالی‌ها کار سختی مقابل ایران خواهند داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛تونی اولیویرا سرمربی پرتغالی و پیشین تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز، از طریق یک دوست مشترک، برای دقایقی با ما به گفت و گو پرداخت. او در این مصاحبه، ضمن اشاره به درخشش ایران در دو بازی قبلی اش مقابل مراکش و اسپانیا در جام جهانی 2018، گفت: «من وضعیت فوتبال ایران و پتانسیل بالایی که در این کشور وجود دارد را می شناسم. شاید هیچ پرتغالی مثل من این شرایط را نداشته باشد؛ حتی کارلوس کی روش زیرا او مربی تیم ملی است و من مربی باشگاهی بودم و چیزی حدود 500 بازیکن در لیگ ایران را زیر نظر داشتم.»

تونی اضافه کرد: «این روزها به خاطر شناختی که از ایران دارم، درخواست های زیادی برای انجام مصاحبه با شبکه های مختلف تلویزیون پرتغال دارم. در تمام مصاحبه هایم به پرتغالی ها گفتم مراقب ایران باشند زیرا ایرانی ها می توانند در یک لحظه، کار را تمام کنند. آنها باهوش و زیرک هستند و می توانند از کارلوس کی روش بهره ببرند. کی روش هم مربی بزرگی است که تیم ملی خودمان (پرتغال) را به خوبی می شناسد و اوست که می تواند به ما ضربه بزند. من دوست داشتم از این گروه، ایران و پرتغال صعود می کردند اما کار به بازی آخر کشید و برنده بازی پرتغال و ایران به دور بعدی خواهد رفت.»

او در نهایت گفت: «مطمئن باشید سانتوس سرمربی پرتغال نقشه های زیادی برای بازی با ایران دارد اما او باید بتواند از لایه های دفاعی تیم ملی ایران بگذرد که واقعا کار سختی است. من امیدوارم بهترین اتفاق برای هر دو تیم رخ بدهد اما مطمئنا حتی یک دقیقه از بازی را هم دست نمی دهم.» 

 

251 41

نظر شما