شناسهٔ خبر: 26309185 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

بررسی ماهانه نرخ یورو؛

اُفت و خیز نرخ یورو در خرداد ماه +نمودار

خبرگزاری میزان- نرخ یورو در خرداد ماه با نوساناتی روبرو بود به طوریکه در ۳۱ خرداد ماه با رقم ۸ و ۶۸۷ تومان به بیشترین رقم در این ماه رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد خبرگزاری میزان، نرخ یورو در خرداد ماه با نوسانات بسیاری روبرو بود به طوری که این ارز در روز یکم خرداد ماه با رقم ۷ هزار و ۵۳۲ تومان کار خود را آغاز کرد و با نرخ ۸ هزار و ۶۸۷ تومان در روز ۳۱ خرداد ماه به کار خود پایان داد.

بررسی نرخ یورو در خرداد ماه سال جاری نشان می‌دهد که میانگین ارزش این ارز به واسطه ۳۱ روز نرخ گذاری رقم ۷ هزار و ۷۶۲ تومان بوده که نسبت به ماه گذشته با رشد ۴۶۸ تومانی قیمت روبرو بوده است.

مقایسه نرخ یورو از اولین روز خرداد تا ۳۱ خرداد ماه سال جاری نشان می‌دهد که این ارز با رشد هزار و ۱۱۵ تومانی قیمت روبرو بوده است.

در این بین کمترین نرخ یورو در بازار آزاد مربوط به ۸ خرداد ماه با رقم ۷ هزار و ۲۲۷ تومان بوده است و بیشترین نرخ در روز ۳۱ خرداد ماه با رقم ۸ هزار و ۶۸۷ تومان به ثبت رسیده است.

این نکته حائز اهمیت است که اختلاف قیمت بین کمترین و بیشترین نرخ یورو در اردیبهشت ماه بالغ بر هزار و ۴۶۰ تومان بوده است.

نگاه گلی به نمودار ماهانه نرخ یورو در خرداد ماه نشان می‌دهد که این ارز در ابتدای ماه با کاهش قیمت کار خود را آغاز کرد و بعد از رسیدن به کمترین نرخ در ماه اخیر سیر صعودی قیمت را در پیش گرفت و با اُفت و خیز نسبی در آخرین روز خرداد ماه به اوج خود رسید.

اُفت و خیز نرخ یورو در خرداد ماه / کمترین نرخ ۷۲۲۷ تومان

انتهای پیام/

نظر شما