شناسهٔ خبر: 26309079 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه؛

وحدت و همدلی رمز موفقیت تیم ملی بود/ نتیجه غیرقابل پیش‌بینی است

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: عامل موفقیت تیم ملی در جام‌جهانی، وحدت و همدلی بین بازیکنان و کادر فنی است.

صاحب‌خبر -

محمود کلهر در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص دیدار روز دوشنبه ایران برابر تیم فوتبال پرتغال گفت: بازی حساس برای دو تیم خواهد بود، هم ما و هم پرتغال به پیروزی نیاز داریم‌ و امیدوارم بتوانیم با آنالیز خوب، نقاط ضعف پرتغال را بیشتر شناسایی کرده و از همان طریق به گل دست پیدا کنیم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا می‌توانیم با شکست پرتغال به دور بعد صعود کنیم؟ افزود: کار نشد ندارد، با بازی قابل قبولی که برابر اسپانیا انجام دادیم، شکست پرتغال دور از دسترس نیست. اگر بازیکنان ما خودشان باشند و همان بازی مقابل اسپانیا را ارائه دهند، می‌توانیم با مهار رونالدو، راه گلزنی آنها را بسته و حتی به پیروزی هم دست پیدا کنیم.

پیشکسوت پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که نتیجه دیدار تیم ملی ایران برابر پرتغال چه خواهد شد؟ گفت: نتیجه بازی غیرقابل پیش‌بینی است، در این دیدار دفاع حرف اول را می‌زند و اگر بتوانیم راه نفوذ پرتغال را ببندیم، مطمئناً با مهاجمان خوبی که در اختیار داریم، می‌توانیم به پیروزی هم دست پیدا کنیم؛ البته بعد از بازی با اسپانیا، برخی‌ها به بازی سردار آزمون انتقاد کرده، اما من اعتقاد دارم او خواسته‌ی کی‌روش را در زمین پیاده کرد و یکی از بهترین‌های این دیدار بود.

کلهر همچنین در پاسخ به این پرسش که بهترین بازیکن ایران مقابل اسپانیا که بود؟ خاطرنشان کرد: همه بازیکنان ما عملکرد قابل قبولی داشتند و توانستند با تمام وجود مقابل اسپانیا بازی کنند و من اعتقاد دارم وحید امیری و عزت‌اللهی عملکرد بهتری نسبت به سایرین داشتند.

نظر شما