شناسهٔ خبر: 26308954 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

سرمربی تیم ملی تالو: برای داشتن تیم ملی قدرتمند باید صبر داشته باشیم

نمایندگی گلستان

سرمربی تیم ملی تالو ایران با اشاره به موفقیت های سال های اخیر جوانان ما در بهش تالو رقابت های ووشو، گفت: آموزش در تالو زمان بر است و باید صبر داشته باشیم، قطعا در آینده تیم ملی بزرگسالان مانند جوانان موفق خواهد بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا-منطقه گلستان، فرشاد عربی در حاشیه برگزاری مسابقات ووشو جام پارس در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جام پارس یکی از معتبرترین تورنمنت های بین المللی در ورزش ووشو است که امسال با میزبانی بسیار خوب گرگان در حال برگزاری است.

وی تصریح کرد: در بخش تالو صبح امروز سه فرم برگزار شد که ورزشکاران کشورمان سه طلا و یک نقره بدست آوردند. ورزشکاران ما با اختلاف امتیاز این مدال ها را بدست آوردند.

عربی با اشاره به اینکه تیم های هند، ویتنام و افغانستان در بخش تالو حضور داشتند، افزود: ویتنام و هند در بخش تالو بسیار خوب ظاهر شدند.

سرمربی تیم ملی تالو ایران درخصوص حضور کم تعداد تیم های خارجی در بخش تالو، گفت: امسال بدلیل برگزاری بازی های آسیایی جاکارتا بسیاری از کشورها در این رقابت ها حضور نداشتند. سال های گذشته تیم های بیشتری در جام پارس شرکت می کردند.

وی با اشاره به اینکه تالو ایران در بازیهای آسیایی جاکارتا حضور ندارد، خاطرنشان کرد: فدراسیون ووشو سال ها است که در بخش تالو بر روی نوجوانان و جوانان سرمایه گذاری می کند و در بخش رده های سنی مدال های خوبی را کسب می کنیم. تاثیر این سرمایه گذاری را در سالهای آینده در تیم بزرگسالان کشورمان خواهیم دید.


انتهای پیام

نظر شما