شناسهٔ خبر: 26308913 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه جام‌جم | لینک خبر

داوری فیلم اولی‌ها در جشنواره مقاومت

شورای سیاستگذاری جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت برای نخستین بار در این دوره جشنواره، بخش «روایت نو» را در ساختار مسابقات این رویداد سینمایی راه‌اندازی کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، شورای سیاستگذاری جشنواره بینالمللی فیلم مقاومت به منظور کشف و حمایت از استعدادهای جوان برای نخستین بار در این دوره جشنواره بخش روایت نو را در ساختار مسابقات این رویداد سینمایی راهاندازی کرده است.

روابط عمومی پانزدهمین جشنواره بینالمللی فیلم مقاومت با اعلام این خبر عنوان کرد: در این بخش، کلیه آثار فیلمسازان اول در قالب فیلمهای سینمایی، کوتاه داستانی و مستند توسط هیاتهای داوری مورد ارزیابی و داوری قرار میگیرند. بر پایه این خبر، در همین راستا به برترین فیلم این بخش، لوح تقدیر، جایزه نقدی و نشان شهید آوینی اهدا خواهد شد.

در این خبر آمده است: پانزدهمین جشنواره فیلم مقاومت، با موضوعاتی چون نقش انقلاب اسلامی و دفاع مقدس دراحیای هویت ایرانی - اسلامی، رویکرد گفتمان مقاومت تنها راه مقابله با نظام سلطه، نقش استکبار جهانی و صهیونیسم بینالملل در اسلام هراسی و ایرانهراسی، نقش مدافعان حرم در همبستگی و همگرایی مردم منطقه و حمایت از جبهه مقاومت، طراحی و هدفگذاری شده و آثار تولید شده با این مضامین و موضوعات میتوانند در بخشهای مختلف جشنواره شرکت کنند.

سینماگران علاقهمند میتوانند آثارشان را برای حضور در این بخش تا ۲۲ مردادماه امسال به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

نظر شما