شناسهٔ خبر: 26308811 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه جام‌جم | لینک خبر

دورهمی گالری‌ها برای یک آرت‌فر

امروز یک گام برای توسعه منابع و زیرساخت‌های برگزاری یک آرت‌فر بین‌المللی در تهران برداشته می‌شود و این گام برگزاری تیرآرت است که در آوا سنتر برگزار می‌شود. در اولین نسخه تیرآرت، نمایشگاهی با مشارکت ده گالری واقع در تهران، با تمرکز بر هنرِ معاصر و پیشروی ایرانی برگزار شده و آن‌طور که ایران‌آرت نوشته این رویداد قرار است گالری‌ها، مجموعه‌داران، بازیگران و علاقه‌مندان عرصه هنر و مخاطبان عام را با هدف ایجاد فرصتی نو برای مواجهه با هنر معاصر ایران، گرد هم بیاورد.

صاحب‌خبر -

نخستین نسخه تیرآرت دستچینی از گالریهای تهرانی را زیر یک سقف جمع میکند و با اینکه این در شکل فعلی محدود به تهران است، طراحی و اجرای آن به نحوی بوده که مطابق با استانداردهای بینالمللی باشد.

برگزارکنندگان این رویداد هنری امیدوارند در نسخههای بعدی، به رویدادی بزرگتر با افقهای گستردهتر تبدیل شود. تیرآرت توسط هرمز همتیان (مؤسس و مدیر زیرزمین دستان) راهاندازی شده و توسط مریم مجد، یکی از مدیران گالری اثر مدیریت میشود. تیرآرت، میزبان هفت نشست تخصصی درباره زوایای مختلف هنرهای تجسمی نیز خواهد بود که از پنجم تا نهم تیرماه با موضوعات مختلف و با حضور کارشناسان داخلی و خارجی برگزار میشود. این رویداد از سهشنبه تا شنبه، پنجم تا نهم تیرماه از ساعت 2 تا 8 بعدازظهر آماده دیدار مردم است .

نظر شما