شناسهٔ خبر: 26308669 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه جام‌جم | لینک خبر

«هزارپا»یی در راه است

«هزارپا» جدیدترین ساخته سینمایی ابوالحسن داوودی بعد از فیلم «رخ دیوانه» است که از جمله فیلم‌های پربازیگر امسال است. داوودی این بار 16 سال بعد از «نان، عشق، موتور ۱۰۰۰» بار دیگر سراغ ساخت فیلمی کمدی رفته است که از شواهد امر پیداست بسیار گیشه‌پسند هم خواهد بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، اولین پوستر فیلم سینمایی هزارپا با طراحی عرفان بهکار رونمایی شد و اکران این فیلم کمدی از چهارشنبه (۱۳ تیر) به سرگروهی پردیس کوروش در سینماهای سراسر کشور آغاز میشود.

بنابر این گزارش، رضا عطاران این بار با نقشی متفاوت به سینماها میآید. همچنین جواد عزتی که در نقشهای کمدی و جدی مورد توجه مخاطبانش قرار گرفته در این فیلم رضا عطاران را همراهی میکند و سارا بهرامی هم که سال گذشته سیمرغ بهترین بازیگر زن را دریافت کرده است، نقش اصلی زن «هزارپا» را بازی میکند.

مهران احمدی، لاله اسکندری، سعید امیرسلیمانی، شهره لرستانی، امید روحانی، سپند امیرسلیمانی، امیرمهدی ژوله، نعیمه نظام دوست، سینا رازانی، حسین سلیمانی، محمد نادری، علی عامل هاشمی، علی صالحی، بهرام ابراهیمی، ارشا اقدسی و شهین تسلیمی از دیگر بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

در خلاصه داستان «هزارپا» آمده است: «رضا یک خلافکار خرده پا است که طی اتفاقی متوجه میشود دختری پولدار که پزشک آسایشگاه جانبازان است نذر کرده با یک جانباز ازدواج کند. رضا مقدمات لازم را میچیند تا با توجه به اینکه یک پایش را زانو به پایین از دست داده با این پزشک ازدواج کند اما رضا گیر گروهی از منافقین میافتد که کارشان شناسایی و ترور جانبازان است!»

برچسب‌ها:

نظر شما