شناسهٔ خبر: 26308644 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

پربحث‌ترین اخبار خبرگزاری فارس در روز گذشته

یادداشت شریعتمداری در کیهان و هوای توچال را خوردید حالا نوبت آب خوزستان است؛ از جمله پربحث‌ترین اخبار خبرگزاری فارس در روز گذشته بودند.

صاحب‌خبر -

پربحث‌ترین اخبار خبرگزاری فارس در روز گذشته (‌یکشنبه، 3 تیر) در قسمت پایین قابل مشاهده است:

 

چون به گَردَش نمی‌رسی برگرد!

حسین شریعتمداری در یادداشتی در روزنامه کیهان خطاب به رئیس جمهور به 160 نمونه از وعده‌های وی در 5 سال گذشته به ملت اشاره و تصریح کرد، هیچکدام از این وعده‌ها محقق نشده است.

 

آمریکا به تصور خود جنگ اقتصادی را علیه ایران شروع کرده/ مردم و مسئولان متحد شوند

معاون اول رئیس‌جمهور با تأکید بر اینکه تفکیک وزارتخانه‌های صنعت، ورزش و راه از ضروریات منطقی است، گفت: آمریکا جنگ اقتصادی را علیه ایران شروع کرده که با اتحاد می‌توانیم از این توطئه بزرگ عبور کنیم.

 

هوای توچال را خوردید حالا نوبت آب خوزستان است

حضور رئیس‌جمهور با پوشش بِرند در توچال با واکنش‌های متفاوتی مواجه شد؛ امید است این گشت‌وگذار تابستانی کمکی به بهبود قیمت دلار و وضع نابسامان اقتصادی کند و حباب‌ها را بترکاند.

 

گرانی بیداد می‌کند اما دولت مشغول توچال‌گردی است/ رویه روحانی کاملا بر عکس شعارهای انتخاباتی‌‌ بوده

در این هفته‌ها و روزها که گرانی‌ها بیداد می‌کند به جای اینکه شما و دولت جنابعالی را مشغول تلاش برای حل مشکلات اقتصادی ببینیم با کمال تعجب شاهد هستیم شما با چند وزیر و مسئول کشوری به تله‌کابین توچال برای تفریح رفته‌اید!

 

بحران در حوالی تشک کشتی/ گرگ‌های وارداتی در پوستین رژیم صهیونیستی

با لشکرکشی صهیونیست‌ها به مسابقات جهانی کرواسی، خطر رژیم صهیونیستی نزدیک‌تر از آنچه بنظر می‌رسد است. در این میان تدبیر مسئولان چیست؟

 

برای مشاهده متن کامل اخبار ، روی عناوین آن‌ها کلیک کنید.

انتهای پیام/ز

 

نظر شما