شناسهٔ خبر: 26308369 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

دادستان: حضور بدون روسری دراستادیوم آزادی مایه ننگ است

تهران - ایرنا - دادستان کل کشور گفت: فیلم های منتشر شده از حضور زنان در استادیوم که بدون روسری و درحال رقاصی و آوازه خوانی هستند، مایه ننگ است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار قضایی ایرنا ، حجت الاسلام محمدجعفر منتظری یکشنبه شب در دیدار با خانواده شهدای قوه قضاییه به مناسبت گرامیداشت هفت تیر سالروز شهادت شهید بهشتی و شهدای حزب جمهوری اسلامی در تالار دشت بهشت ، افزود: جهاد قوام دین است و پایداری و استقامت دین به جهاد وابسته است؛ و اکنون در یک عرصه مبارزه هستیم.
وی ادامه داد: حضور دشمن در میدان فرهنگی است که مقام معظم رهبری چند سال قبل به عنوان شبیخون فرهنگی هشدار دادند .
وی گفت: امروز در خانه ها بچه های دبستانی تا دانشگاهی با در دست گرفتن موبایل وارد دنیایی لایتناهی می شوند و دشمن هم به این موضوع نفوذ کرده است.
وی گفت: معاونت امور فضای مجازی از آموزه های ضد دینی، اخلاقی و فرهنگی گزارش هایی را می دهد که انسان از بیان آن شرم دارد .
دادستان کل کشور با تاکید بر لزوم مجهز شدن در میدان فضای مجازی، گفت: اگر در این میدان بزرگ خود را مجهز و مسلح نکنیم از ناحیه فرهنگی شکست می خوریم. متاسفانه زمینه های نفوذ غربی ها را نه تنها در فضای مجازی بلکه در بخش هایی از مدیریت اجتماعی کشور شاهدیم.
منتظری ادامه داد: وقتی مخفیانه سند ٢٠٣٠ را امضا می کنند و جریانات ضد انقلابی در گوشه کنار کشور را منتشر می کنند، دیگر چه باید گفت.
وی تصریح کرد: مخالف شادی مردم نیستیم اما تحت عنوان اینکه برای ایجاد فضای شاد استادیوم ها را باز کنیم و شاهد باشیم که برخی روزنامه ها فردا تیتر بزنند' آزادی آزاد شد' مخالفیم.
وی افزود: امروز تحت هر عنوان زن و مرد و یا پیر وجوان همچنین دختر و پسر را در استادیوم جمع کنند و فیلم فوتبال نشان دهند ، زنان به هر بهانه ای روسری خود را بردارند و شروع به رقاصی و آوازخوانی کنند ، ایا شما خانواده شهدا راضی هستید، امنیت برای انجام این کارها تامین شود.
دادستان کل کشور اضافه کرد: انها تصور می کنند با این سیاست های شیطانی می توانند ارزش های انقلاب را خدشه دار کنند.
منتظری ادامه داد: متاسفانه افرادی در برخی مراکز مدیریتی لانه کرده اند و دارند به این انقلاب وخون شهدا خیانت می کنند، این درد را انسان به کجا ببرد.

** با گرفتن چند دلار به امریکایی ها مجوز شکار درایران می دهند
دادستان کل کشور درباره استفاده خارجی ها از شکارگاه های کشور گفت: یکی از برنامه های امریکای جنایتکار ممنوعیت ورود ایرانیان به آن کشور بود؛ امریکا با نظام جمهوری اسلامی و ملت ایران اینگونه رفتار می کند بعد آن مدیر برای اینکه یک شهروند امریکایی در آسایش باشد اجازه می دهد به ایران بیاید و از شکارگاه ایران در نیشابور و کاشمر شکار کند و این ننگ را انسان به کجا ببرد.
منتظری با بیان اینکه دادستان کاشمر با شجاعت به این موضوع ورود کرده است و من به او آفرین گفتم ، ادامه داد: خودم به این موضوع ورود کردم گفتند چون در خارج از کشور هستند و دلار بیشتر می دهند اجازه دادیم به شکارگاه بروند.
وی تصریح کرد: ما با مردم امریکا مشکل نداریم اما اینکه امریکا عناصری را به عنوان شکارچی به ایران بفرستد و جاسوسی کنند همانند اینکه تعدادی به عنوان فعال محیط زیست به ایران فرستادند و جاسوسی کردند که خوشبختانه این افراد شناسایی شدند.
منتظری با بیان اینکه این قوه ٢١٢ شهید ، ٢٦٠٠ جانباز تقدیم انقلاب کرده است، گفت: مراقب باشید و اجازه ندهید تعدادی از خناثان و سرسپردگان غرب بخواهند به کشور نفوذ کنند.
اجتمام **٧٣٢٩شبس*1859*

نظر شما