شناسهٔ خبر: 26308281 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه جام‌جم | لینک خبر

وزیر امور خارجه:

هدف دشمن، نابودی ایران است نه نظام و دولت

وزیر امورخارجه گفت: هدف دشمن نه نظام جمهوری اسلامی و نه دولت روحانی، بلکه ایران است؛ این ایران است که مانع بعضی اهداف و تمایلات است بنابراین می‌خواهند ایران را نابود کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، محمدجواد ظریف در جمع نمایندگان اتاق بازرگانی ایران، اظهار کرد: ما در ایران از اصولگرا و اصلاحطلب، بیخط، مخالف جمهوری اسلامی و مخالف دولت، همه در یک کشتی نشستهایم. وزیر امورخارجه اضافه کرد: خیال نکنیم اگر روحانی رفت یک اصولگرا موفق میشود و خیال نکنند بعضیها اگر جمهوری اسلامی رفت آنها میآیند.

ظریف تصریح کرد: امروز ایران با این وضعیت جغرافیایی و موجودیت عظیم و پرافتخار تاریخی و با این مردم، توانمندی و ذخایر و آینده درخشان هدف است و ما همه با هم این هدف را ناکام میکنیم.

وزیر امورخارجه خاطرنشان کرد: در دوران تحریم گذشته عاملی که باعث عدم کار با ایران میشد، به آن «عامل بدنامی» میگفتند و بیان میکردند هزینه بدنامی کار با ایران باعث میشود با ایران کار نکنیم و این خود یک هزینه بود اما امروز هزینه بدنامی را ترامپ پرداخت میکند.

آمریکا مجاری تنفسی ما را شناسایی کرده است

وی یادآور شد: اعتقاد دارم گرچه در کوتاهمدت هارت و پورت آمریکا موثر میشود و این را هم قبول داریم که آمریکا مجاری تنفسی ما را شناسایی کرده است و اگر هم به اندازه کافی شناسایی نکرده بود، با دستگیری ضراب و صدرهاشمی اینها را شناسایی کردند، من این مسائل را دنبال میکنم و دشواری شما را میفهمم اما امروز هزینه بدنامی را ترامپ میدهد.

نظر شما