شناسهٔ خبر: 26307927 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

بافت فرسوده شهر دوگنبدان از بن بست خارج می شود

گچساران - ایرنا -شهردار دوگنبدان گفت؛ با اجرای طرح رینگ بافت فرسوده که از کوچه سعدی(خیابان کیامرثی)تا فلکه اسلام آباد واقع در محله سادات اجرا می شود این مناطق از بن بست خارج خواهند شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، مسعود ظفری روز یکشنبه در بازدید از روند عملیات اجرایی این طرح اظهار داشت : طرح بازگشایی معابر بافت فرسوده شهر دوگنبدان به طول یکهزار و 420 و عرض 20 متر اجرا خواهد شد که باعث تسهیل در تردد و افزایش ارزش املاک این مناطق می شود.
وی بیان کرد: با برنامه ریزی انجام شده با انجام یک طرح عمرانی دیگر خیابان ۲۱جنوبی کارکنان شهر دوگنبدان و جاده پازنان بزودی به این رینگ متصل خواهد شد.
ظفری افزود؛ازتعداد ۱۸۴واحد مسکونی محله های بافت فرسوده که درمسیر اجرای این طرح قرار گرفته بودند، تاکنون تعداد ۱۶۵ پلاک واحد مسکونی از سوی شهرداری دوگنبدان خریداری شده است.
شهردار دوگنبدان از نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت و دستگاه های اجرایی برای اجرایی شدن این طرح مهم قدردانی کرد.
طرح احیای بافت فرسوده شهر دوگنبدان که سال 1387 تصویب شده بود چند سال به دلیل نبود اعتبار راکد بود اما در دولت یازدهم عملیات اجرایی آن آغاز شد که تاکنون بیش از هزار واحد آن نوسازی شده است.
20 هزار نفر در واحدهای مسکونی بافت فرسوده شهر دوگنبدان ساکن هستند.
شهر دوگنبدان مرکز شهرستان نفت‌خیز گچساران با 100 هزار نفر جمعیت در 157 کیلومتری یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.
//1662/8143

نظر شما