شناسهٔ خبر: 26307885 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

نماینده عالی دولت در فارس تأکید کرد:

مردم ولی نعمتان مسئولان هستند/ ارتباط چهره به چهره با مردم را در برنامه کاری خود خواهیم داشت

نماینده عالی دولت در فارس در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه مردم ولی نعمتان مسئولان هستند، افزود: این دیدارها با تأکید رئیس جمهور و معاون اول وی در دستور کار تمام استانداران و مدیران دستگاه های اجرایی قرار گرفته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری موج از فارس، اسماعیل تبادار در حاشیه دیدار مردمی خود در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه مردم ولی نعمتان مسئولان هستند، افزود: این دیدارها با تأکید رئیس جمهور و معاون اول وی در دستور کار تمام استانداران و مدیران دستگاه های اجرایی قرار گرفته است.

وی ادامه داد: تمام مدیران و مسئولان باید در چارچوب وظیفه ذاتی خود که همان خدمت به مردم است، همت و تلاش خود را به کار بگیرند و زمینه تسهیل و رفع مشکلات را فراهم سازند.

اسماعیل تبادار در دیدار مردمی

استاندار فارس تأکید کرد: به عنوان وظیفه، مراوده و ارتباط چهره به چهره با مردم را به صورت ماهانه در برنامه کاری خود خواهیم داشت تا از نزدیک در جریان مشکلات قرار گرفته و زمینه را برای تسهیل و رفع مشکلات مهیا کنیم.

نماینده عالی دولت در فارس با اشاره به اینکه مراجعه کنندگان چشم امید به این جلسات دارند، تصریح کرد: از آنجا که در این جلسات همه مدیران دستگاه های اجرایی حضور دارند، اگر درخواست افراد در چارچوب قانون باشد قطعاً پاسخ خواهند گرفت و جلسه را دست خالی ترک نخواهند کرد.

تبادار افزود: اگر همه دستگاه های اجرایی به وظایف ذاتی خود به درستی عمل کنند شاید دیگر نیازی به برگزاری چنین جلساتی نباشد و مراجعه کنندگان کمتر خواهند شد اما تا زمانی که مشکلات وجود داشته باشد موظف هستیم کار مردم را به نحو احسن انجام دهیم.

وی با اشاره به اینکه بر اساس گزارش های واصله بازخورد این جلسات مثبت ارزیابی شده است بیان داشت: مراجعه فراوان افراد به استانداری دلالت بر کم کاری برخی مدیران دارد و اداره کل بازرسی استانداری این موارد را در ارزیابی مدیران لحاظ خواهد کرد.

اسماعیل تبادار در دیدار مردمی

استاندار فارس گفت: البته از این نکته نباید غافل بود که در برخی موارد افراد به جای اینکه برای رفع مشکلات خود به دستگاه های اجرایی مربوطه مراجعه ای داشته باشند مستقیماً به استانداری رجوع می کنند که در این موارد هیچ کوتاهی از ناحیه مدیر صورت نگرفته است.

وی با بیان اینکه انتقاد و نقد سازنده به توسعه استان کمک می کند خاطرنشان ساخت: همیشه نباید منتظر تعریف و تمجید باشیم بلکه باید انتقادپذیر هم باشیم.

به گزارش موج، استاندار فارس و مدیران دستگاه های اجرایی استان امروز در دیدار مردمی به بررسی مسایل و مشکلات ۸۰ نفر در حوزه های مختلف پرداختند.

نظر شما