شناسهٔ خبر: 26307674 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین:

بسیج در اقدامات فرهنگی دوشادوش مساجد حرکت کند

ورامین- نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین خواستار همکاری گسترده بسیج و مسجد در امور فرهنگی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی شامگاه یکشنبه در دیدار با سرهنگ علیرضا حیدرنیا، جانشین فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران اظهار کرد: مردم ایران، مردمی خوب، متدین و وظیفه شناس هستند، آن ها در کلیه مراسم ملی، دینی ومذهبی نقش آفرینی انجام می دهند.

وی اضافه کرد: این وظیفه شناسی مخصوص زمان حال نیست و حتی در زمان پیامبر اکرم( ص) سلمان فارسی درخشش های متعددی انجام می داد و بین اقوام و قومیت های مختلف اسم ایران و غیرت ایرانی را زنده نگه داشت.

امام جمعه ورامین در بخش دیگری به فعالیت سپاه و بسیج در کشور اشاره کرد و گفت: بسیج و سپاه باید در کارهای فرهنگی دوشادوش مسجد حرکت کرده و فعالیت های مسجد و اقدامات فرهنگ مسجد باید با یکدیگر گره بخورد، چرا که هدف اصلی خدمت رسانی به خلق خدا و جامعه و جمهوری اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین افزود: اقدامات فرهنگی بسیجیان باید به گونه ای باشد که جوانان جذب مسجد شوند.

وی با بیان این که این مسئولیت ها زودگذر است، تاکید کرد: همه روزی مسئولیت را برعهد می گیرند و روزی نیز این مسئولیت را تحویل می دهند و باید کاری کنیم که در پایان مسئولیت نام نیک از ما بماند و امیدواریم فرمانده ی جدید ناحیه مقاومت بسیج  بتواند در کارهای خود موفق و موید باشد.

نظر شما