شناسهٔ خبر: 26306763 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

رسیدگی به ۱۷ هزار پرونده قضایی در شهرستان گلپایگان

دادستان گلپایگان گفت: در۹ ماه گذشته ۱۷ هزار پرونده دردادگستری این شهرستان رسیدگی شده است.

صاحب‌خبر -

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت الاسلام  کیومرث امیرخانی امروز  در آیین گرامیداشت هفته قوه قضائیه، با اشاره به اینکه بنا بر آیات قرآن مجید از میان مومنین کسانی هستند که در عهد با خداوند ثابت قدم ماندند و در عهد خود ادای دین کردند، اظهار کرد: فعالیت و هجرت آیت الله شهید بهشتی در راستای تحقق آرمان‌های اسلام قبل و پس از پیروزی انقلاب یکی از مصادیق بارز همین آیه شریفه قرآن است.

وی گفت: خدمات آیت الله بهشتی بر هیچ کس پوشیده نیست، قانون اساسی با دقت نظر و ظرافت ایشان طوری تدوین شده است که اگر به آن عمل شود هیچ گونه خللی در نظام مقدس به وجود نخواهد آمد.

دادستان گلپایگان تاکید کرد: با واکاوی در علت تهمت زدن به آیت الله دکتر بهشتی در زمان حیات و سپس به شهادت رساندن ایشان پی خواهیم برد که دشمنان همواره در حال ضربه زدن به نهادهای انقلابی و نیروهای مخلص و ارزشی به طریق مختلف هستند.

امیرخانی گفت: باعث افتخار است که رئیس دستگاه قضا با حکم مقام معظم رهبری انتخاب می‌شود و به همین دلیل مورد هجمه و تحریم آمریکا قرار گرفته است.

وی افزود: تحقق عدالت از وظایف قوه قضائیه است و مجموعه دستگاه قضا بدون هیچ ترس و واهمه‌ای ذره‌ای در احقاق حق به مظلومان کوتاهی نخواهد کرد.

دادستان گلپایگان بیان داشت: طی ۹ ماه گذشته دادگستری شهرستان گلپایگان به ۱۷ هزار پرونده رسیدگی کرده است که نتیجه آن اقدامات قوه قضائیه نیست و متوجه شرایطی است که در جامعه کنونی وجود دارد.

پیش از برگزاری مراسم هفته قوه قضاییه، مسئولان دستگاه قضا به همراه مدیران ادارات و نهادهای شهرستان گلپایگان با حضور در گلزار مطهر شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی با قرائت دعای زیارت عاشورا و غبارروبی و گل افشانی قبورمطهر شهدا، با آرمان های این گلگون کفنان تجدید میثاق کردند.

 

انتهای پیام/م

نظر شما