شناسهٔ خبر: 26306750 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

اخاذی از زنان و دختران با تهدید اسیدپاشی

روزنامه جوان

صاحب‌خبر -
پسر جوانی که پس از آشنایی با زنان و دختران در فضای مجازی با تهدید اسیدپاشی از آن‌ها اخاذی می‌کرد، بازداشت شد.
به گزارش خبرنگار ما، شهریور‌سال‌۹۴ زن جوانی به اداره پلیس رفت و از پسر زورگیری به اتهام سرقت تلفن همراهش شکایت کرد.
شاکی در توضیح ماجرا گفت: همراه پسر ۱۵‌ساله‌ام برای تفریح به پارکی در شرق تهران رفته بودم که پسر جوانی در حالی که چاقو به دست داشت به من حمله کرد و تلفن همراهم را به زور از من گرفت. او همچنین ظرف پلاستیکی را به من نشان داد و گفت: داخل آن مایع اسیدی است، اگر از رهگذران درخواست کمک کنم مایع داخل آن را به صورتم می‌پاشد و من هم از ترس حرفی نزدم.
با طرح این شکایت مأموران به دستور قاضی علی وسیله ایرد موسی، بازپرس شعبه پنجم دادسرای ناحیه‌۳۴ تحقیقات گسترده‌ای را برای شناسایی سارق آغاز کردند، اما هیچ ردی از او پیدا نکردند تا اینکه چندی قبل پس از گذشت سه‌سال از حادثه مأموران دریافتند گوشی سرقتی فعال شده و در اختیار زنی به نام ثریا قرار دارد. بدین ترتیب مأموران ثریا را بازداشت کردند. وی در بازجویی‌ها گفت: من از شوهرم جدا شده بودم و همراه فرزندم و پدرم زندگی می‌کردم که با پسر جوانی به نام شهباز آشنا شدم. ابتدا فکر کردم او پسر خوبی است و به همین خاطر به عنوان پرستار پدر بیمارم او را استخدام کردم. من به او کارت عابری دادم و حقوقش را به آن واریز می‌کردم که مدتی بعد متوجه شدم حساب او روز به روز در حال افزایش است و بعد هم فهمیدم او خلاف کار است. وقتی خواستم او را بیرون کنم با تهدید اسید پاشی مرا آزار داد و از من فیلم تهیه کرد و تهدید کرد آبروی مرا می‌ریزد و من هم سکوت کردم و از آن روز به بعد به بهانه‌های مختلف از من اخاذی می‌کند. او این گوشی را در اختیار من قرار داده بود و فکر نمی‌کردم گوشی سرقتی باشد.
پس از این مأموران شهباز را دستگیر کردند و در بررسی تلفن همراه او با چند فیلم خصوصی از زنان و دختران جوان روبه‌رو شدند. متهم در بازجویی‌ها به اخاذی از زنان و دختران جوان با تهدید اسید پاشی و تهیه فیلم سیاه اعتراف کرد. تحقیقات از متهم ادامه دارد.

نظر شما