شناسهٔ خبر: 26306635 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

پپه: با تیم ایران بازی داریم نه با کی‌روش

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مدافع باتجربه پرتغال می‌گوید تیمش برابر اسپانیا با تصمیم VAR جریمه شد.

 تیم‌های ملی ایران و پرتغال دوشنبه شب ساعت ۲۲:۳۰ در سومین دیدار خود از مرحله گروهی به مصاف هم می‌روند. پپه مدافع باتجربه پرتغال در نشست خبری درباره شکایت‌ها از سیستم VAR اظهار کرد: در بازی با اسپانیا با استفاده از سیستم VAR گل تیم ما مردود اعلام شد و ما به این صورت جریمه شدیم. در بازی با مراکش این قضیه بحث و جدل به راه انداخت چرا که دوربین‌ها و VAR وضعیت را دیدند و مشخص بود که من را هل دادند. اگر کریستیانو رونالدو در آن صحنه حضور داشت حتما پنالتی اعلام می‌کردند. ما انسان هستیم و می‌توانیم اشتباه کنیم. به نظر من داور در تصمیم‌هایش سوءقصد نداشته است.

او ادامه داد: ما آدم‌هایی هستیم که حرفه‌ای عمل می‌کنیم و باید به وظایف‌مان عمل کنیم. باید انتظارات مردم و مربیان را به نحو احسن در زمین پیاده کنیم. ما قبلا با اسپانیا بازی کردیم و کسانی که بازی را دیدند، گفتند که بازی زیبایی بود و نمی‌توانم چیزی به بازی با اسپانیا اضافه کنم.

مدافع پرتغال در واکنش به خبرنگار هموطنش مبنی بر این که پرتغالی‌ها انتظار دارند تیم‌شان این بازی را ببرد گفت: ما احترام زیادی برای رقبای خودمان قائل هستیم و به اندازه کافی متواضع هستیم و می‌دانیم که این بازی برای همه ما مهم است. این بازی به ما این امکان را می‌دهد که به مرحله بعد صعود کنیم. بازی سختی خواهد بود و حداکثر تلاش‌مان را خواهیم داشت. باید به سختی بجنگیم و این کاری است که پرتغال همیشه انجام می‌دهد.

او درباره حضور کارلوس کی‌روش روی نیمکت ایران و مشکلاتی که او برای پرتغال درست می‌کند گفت: ما با ایران رو در رو هستیم. با اراده قوی برای بردن ایران مشارکت می‌کنیم و کار تیمی زیادی انجام می دهیم. ما باید خودمان باشیم؛ تیمی که جنگنده است و انسجام زیادی دارد.

مدافع بشیکتاش ترکیه درباره حضور کم تعداد هواداران پرتغالی در مسابقات و این که اگر تعداد آن‌ها زیاد باشد، به تیمشان کمک می‌کند گفت: طبیعتا ما این را احساس می‌کنیم. این موضوع در بازی قبلی با مراکش محسوس بود. ۸۰ هزار نفر در ورزشگاه حضور داشتند که بیشترشان مراکشی بودند. البته بخشی هم پرتغالی بودند. ما برای آن هواداران و هواداران پرتغالی در سراسر جهان جنگیدیم. ما گرما و عشقی را که آنها به ما منتقل می‌کنند، احساس می‌کنیم. ما وارد زمین می‌شویم تا مردم خودمان را خوشحال کنیم.

 

نظر شما