شناسهٔ خبر: 26304548 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه آفرینش | لینک خبر

نهادهاي مالي

صاحب‌خبر -

 افتتاح سپرده‌هاي سرمايه‌گذاري ارزي در بانک اقتصادنوين

بانک اقتصاد نوين - بانک اقتصادنوين با هدف فراهم آوردن فرصت سرمايه‌گذاري مطمئن و هوشمندانه براي مشتريان، سپرده سرمايه‌گذاري مدت‌دار ارزي با منشا اسکناس و منشا حواله افتتاح مي‌کند.

به گزارش آفرينش به نقل ازروابط عمومي بانک اقتصادنوين، سپرده‌هاي سرمايه‌گذاري مدت‌دار ارزي اين بانک با منشا اسکناس‌هاي يورو و دلار به صورت شش ماهه و از محل حواله‌هاي ارزي با منشاء اروپا به صورت يکساله در تمامي شعب بانک اقتصادنوين قابل افتتاح مي‌باشند.

از جمله مزاياي سپرده‌هاي سرمايه‌گذاري مدت‌دار پرداخت سود سالانه به ارز، امکان بستن سپرده قبل از سررسيد با نرخ سود متناظر و بازپرداخت اصل و سود سپرده‌هاي سرمايه‌گذاري منشا اسکناس به صورت اسکناس است.

نخستين فقره از تسهيلات طرح ويژه مسکن بانک ملي پرداخت شد

بانک ملي - کمتر از شش ماه پس از رونمايي طرح ويژه مسکن بانک ملي ايران، نخستين فقره از اين تسهيلات پرداخت شد.به گزارش آفرينش به نقل ازروابط عمومي بانک ملي ايران، طرح ويژه مسکن اين بانک که نيمه دي ماه سال گذشته رونمايي شد، خرداد ماه امسال نخستين پرداخت تسهيلات به يکي از متقاضيان را تجربه کرد.در اولين فقره، متقاضي 700 ميليون ريال تسهيلات خريد مسکن به همراه جعاله را از بانک ملي ايران دريافت کرد. تسهيلات ويژه مسکن بانک ملي ايران با مراجعه متقاضيان و تکميل مراحل دريافت تسهيلات، قابل پرداخت است.

.

حمايت از حوزه سلامت همچنان از اولويت هاي نخست بانک رفاه کارگران

بانک رفاه - مديرعامل بانک رفاه گفت : بانک رفاه در حمايت از نظام سلامت از هيچ کوششي فروگذار نمي کند.

به گزارش آفرينش به نقل ازروابط عمومي بانک رفاه کارگران؛ دکتر محمد علي سهماني در بازديد از بيست و يکمين نمايشگاه بين المللي ايران هلث با دکتر مسايلي مشاور وزير و مدير کل تجهيزات پزشکي وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي ديدار و گفت و گو کرد و ضمن تشريح خدمات بانک براي جامعه پزشکي برحمايت بانک رفاه از حوزه سلامت تاکيد کرد.دکتر مسايلي نيز با قدرداني از حمايت بانک رفاه از حوزه سلامت و همچنين حضور فعال بانک رفاه در تامين مالي بخشي از طرح ملي تحول نظام سلامت در قالب پرداخت مطالبات بيمارستان ها و داروخانه ها، اظهار اميدواري کرد بانک رفاه همانند گذشته در تامين مالي ريالي و ارزي به منظور توسعه واردات تجهيزات پزشکي، حامي نظام سلامت کشور باشد.

نظر شما