شناسهٔ خبر: 26304317 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

اسکای اسپورت: ایران به مصاف پرتغال می رود

رم - ایرنا - شبکه ورزشی 'اسکای اسپورت' ایتالیا با اشاره به دیدار روز دوشنبه میان تیم های فوتبال ایران و پرتغال اعلام کرد: تیم فوتبال ایران پس از لرزاندن رقیب اسپانیایی، به مصاف تیم پرتغال می رود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، شبکه ورزشی اسکای اسپورت روز یکشنبه افزود: همه فکر می کنند که اسپانیا و پرتغال دو تیم نخست گروه 'ب' باشند. اما اگر تیم ایران در بازی فردا (دوشنبه) یک ترفند بزند چه خواهد شد؟ بچه های 'کی روش' ثابت کردند که یک تیم متحد و مستحکم هستند. آنها با نتیجه یک بر صفر مغرب را شکست داده و تیم اسپانیا را نیز با گلی که باطل شد، به لرزه درآوردند.
تیم ایران دیگر چیزی برای از دست دادن ندارد و همه چیز را با چهره گشوده علیه پرتغال بازی خواهد کرد. البته کریستیانو رونالدو نیز در انتظار است و از بالا همه را در نظر دارد. او در بازی علیه اسپانیا 3 گل و در بازی علیه مغرب نیز یک گل زد و در مجموع در دو بازی 4 گل وارد دروازه حریف کرد.
کی روش همواره از بازیکنان همیشگی در ترکیب خود استفاده می کند و سردار آزمون را در خط حمله قرار می دهد.
ایران تاکنون در بازی علیه هیچ تیم اروپایی در جام جهانی پیروز نشده است و 7 بار شکست خورده و به یک تساوی علیه اسکاتلند در سال 1978 رسیده است. اما کی روش قصد دارد این مسیر منفی را تغییر دهد و یک نتیجه تاریخی را بدست آورد.
این شبکه ورزشی سپس به گمانه زنی برای ترکیب احتمالی تیم ایران پرداخت و نوشت: در بازی علیه پرتغال احتمالا علیرضا بیرانوند، احسان حاج صفی، مرتضی پورعلی گنجی، رامین رضائیان، کریم انصاری فرد، وحید امیری، مهدی طارمی، مجید حسینی، سردار آزمون و امید ابراهیمی بازی خواهند کرد.
به عقیده این شبکه ورزش ترکیب احتمالی تیم پرتغال نیز شامل روی پاتریسیو، سدریک سوارس، پپه، فونته، گوریرو، ویلیام کاراوالو، برناردو سیلوا، موتینهو، برونو فرناندس، اندره سیلوا، کریستیانو رونالدو می شود.
اروپام**461 *شبس*1488 **

برچسب‌ها:

نظر شما