شناسهٔ خبر: 26303471 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

معاون استاندار کردستان:

اقتدار نظام اسلامی به برکت حضور و پشتیبانی مردم است

سنندج - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: اگر امروز با وجود توطئه ها و دسیسه های روز افزون دشمنان، نظام اسلامی و رهبری در برابر این ترفندها استوار ایستاده اند به برکت حضور و پشتیبانی مردم است.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان، حسین خوش اقبال روز یکشنبه در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر اظهار داشت: مدیران باید در راس این فریضه واجب باشند و با کردار و گفتار و رفتار خود، در راستای نهادینه کردن امر به معروف و نهی از منکر در ادارات به درستی عمل کنند.
وی با یادآوری اینکه مردم بزرگترین سرمایه نظام هستند، افزود: امید می رود با عملکردمان رضایتمندی مردم از نظام را افزایش دهیم.
معاون استاندار کردستان تاکید کرد: همه باید تلاش کنیم عملکردمان در راستای خدمت به مردم باشد و مراقب باشیم صحبت ها و اظها نظرهای مان در جایگاه مدیریتی به وحدت و حمایت مردم ازنظام لطمه وارد نکند.
خوش اقبال یادآور شد: مردم بارها ثابت کرده اند به نظام و رهبری وفادار هستند بنابراین اگر می خواهیم همچنان در صحنه باقی بمانند، راهی جز پیروی از سخنان رهبری در جلب رضایتمندی مردم با خدمت صادقانه نداریم.

** امر به معروف و نهی از منکر در زمینه بهینه سازی مصرف انرژی، نیاز امروز جامعه است
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان نیز در این جلسه گفت: بهینه سازی و صرفه جویی در مصرف انرژی امری مهم است و امر به معروف و نهی از منکر در این زمینه می تواند بسیار تاثیرگذار باشد.
امیر قادری یادآور شد: با توجه به کاهش شدید بارندگی در کشور، صرفه جویی در مصرف آب و برق بسیار مهم است و باید در راستای همه گیر شدن این امر ضروری تلاش کنیم.
وی اظهار داشت: در جلسات کمیته اقتصادی و زیربنایی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان تصمیمات متعددی از جمله خرید کالای ایرانی در راستای تحقق شعار سال و حمایت از کالای داخلی، برگزاری کارگاه آموزشی در جهت تحکیم بنیان خانواده، تشکیل اتاق فکر جهت جلوگیری از اتلاف وقت، انرژی و نیروی انسانی، اتخاذ شده است.
قادری تخصیص سه درصد بودجه فرهنگی دهیاری ها به ستاد امر به معروف و نهی از منکر از سوی فرمانداران و اختصاص یک اتاق به صورت پاره وقت جهت انجام امور امر به معروف و نهی از منکر توسط شهرداری ها را از دیگر اقدامات حوزه معاونت هماهنگی امور عمرانی در زمینه امر به معروف و نهی از منکر اعلام کرد.
7348/9102

نظر شما