شناسهٔ خبر: 26303367 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

انصار الله یمن:

نشست وزیران اطلاع رسانی ائتلاف متجاوز به یمن مسخره است

تهران-ایرنا- 'محمد عبد السلام' سخنگوی رسمی جنبش انصار الله یمن نشست وزیران اطلاع رسانی کشورهای عضو ائتلاف متجاوز به یمن را مسخره خواند و گفت: این نشست چیز جدیدی نداشت و تنها آنها را دور هم جمع کرد تا پادشاهان و مقامات کشورهای خود را راضی کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز یکشنبه شبکه خبری المسیره، عبد السلام با صدور بیانیه ای نشست امروز(یکشنبه) وزیران اطلاع رسانی کشورهای عضو ائتلاف متجاوز به یمن را که در شهر جده عربستان برگزار شد، رسوایی خواند و گفت وزیران اطلاع رسانی این کشورها کسانی هستند که با یک توئیت و یک بیانیه ساده به هراس می افتند.
وی افزود: ائتلاف متجاوز به یمن30 میلیون دلار به یک شرکت خارجی رشوه داده تا جلوی پخش برنامه های یکی از شبکه های ماهواره ای ما را به مدت سی روز بگیرد.
عبد السلام تاکید کرد: متجاوزان عضو ائتلاف عربی از بمباران مقر شبکه های ماهواره ای، رادیوها و خبرنگاران که جنایت آنها را در یمن افشا می کنند، ابایی ندارد.
سخنگوی جنبش انصارالله یمن ضمن مسخره و مضحک خواندن این نشست گفت: بیانیه ای که پس از پایان این نشست صادر شد، خنده دار و مسخره است.
عبد السلام ادامه داد: اقدامات ظالمانه ای که رسانه های ائتلاف عربی، برای نابودی حقایق و تحریف واقعیت ها در یمن انجام می دهد جدای از آن چیزی نیست که در حق آرمان فلسطین و توطئه ها برای حذف آن انجام می شود.
وی تاکید کرد: اخباری که این رسانه ها درباره طرح موسوم به 'معامله قرن' منتشر می کنند و آن را به نفع عرب ها نشان می دهند، چیزی جز خیانت قومی و خدمت به دشمن اسرائیلی نیست.
طبق این گزارش، وزیران اطلاع رسانی کشورهای عضو ائتلاف متجاوز به یمن و شماری از خبرنگارن مزدور آن، پس از شکست بیش از سه سال این ائتلاف در حمله به یمن، در جده گرد هم آمدند تا راه های مقابله با رسانه های مخالف خود را بررسی کنند.
در همین حال، 'هاشم احمد شرف الدین' معاون وزیر اطلاع رسانی یمن نیز گفت: نشست وزیران اطلاع رسانی کشورهای عضو ائتلاف سعودی نشان از آن دارد که رسانه های این ائتلاف در برابر رسانه های انقلابی یمن شکست خورده اند.
وی افزود: پر واضح است که هدف اصلی متجاوزان از برگزاری این نشست مشترک در شهر جده عربستان بررسی راهکارهای افزایش دروغ پراکنی های رسانه ای برای سرپوش نهادن بر شکست های اخیر بوده است.
از آغاز حملات گسترده و فراگیر ائتلاف عربی به سرگردگی عربستان به یمن در سال 94، تاکنون رسانه های وابسته به این ائتلاف با تحریف واقعیت ها و عدم انتقال اخبار حوادث و جنایت ها در یمن همچنان به دروغ پردازی خود ادامه می دهند تا بر جنایت هایی که بیش از چهار سال در این کشور فقیر عربی در حال انجام است، سرپوش بگذارند.
تجاوز عربستان به یمن تاکنون منجر به کشته شدن بیش از 14 هزار یمنی بی گناه و ویرانی این کشور شده است.
جنایت های ائتلاف عربی همچنان در سایه سکوت محافل جهانی ادامه دارد.
خاورم**9329**1859

نظر شما