شناسهٔ خبر: 26303293 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

جشنواره کشوری گلدسته‌های سرو در استان گلستان برگزار می‌شود

R41471/P1377/S6,70/CT11

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش ‌گلستان گفت: جشنواره گلدسته‌های سرو در ۱۱ رشته عمومی و اختصاصی با موضوع دعوت به نماز به میزبانی آموزش و پرورش استان ‌برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرکزاری تسنیم از گرگان، سید علی حسینی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: ابزار هنر بهترین روش برای ماندگاری و انتقال فرهنگ و دین در ذهن کودکان و نوجوانان است بنابراین وزارت آموزش و پرورش جشنواره‌ای را با مضمون دعوت به نماز به میزبانی استان گلستان برنامه‌ریزی کرده است.

وی افزود: ترویج، توسعه و تعمیق فرهنگ نماز و تبیین نقش آن در زندگی نوجوانان و جوانان از اهداف این جشنواره از سوی معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش اعلام شده است.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش گلستان تصریح کرد: جشنواره گلدسته‌های سرو در 11 رشته در حال برگزاری است که یک رشته مختص فرهنگیان و 10 رشته مربوط به دانش‌آموزان است.

حسینی اظهار کرد: سرود همگانی برای دانش آموزان ابتدایی و متوسطه اول، نمایش کوتاه بین دو نماز در مقطع متوسطه اول، ساخت نرم افزار برای دانش آموزان متوسطه دوم، فیلم کوتاه 100 ثانیه‌ای متوسطه دوم، سرود گروهی متوسطه دوم، وب نوشت مختص متوسطه اول و دوم، تصویر سازی متوسطه اول و دوم،، خوشنویسی نستعلیق، متوسطه اول و دوم، نقاشی مهمه دوره اعلام شده است.

وی تصریح کرد: فراخوان این جشنواره از اردیبهشت ماه اعلام شده و دانش‌آموزان و فرهنگیان علاقه مند می‌توانند تا 30 مهر آثار خود را از طریق سایت گلدسته سرو به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش گلستان گفت: به علت اعلام دیر هنگام، مهلت شرکت این جشنواره تمدید خواهدشد. مراسم اختتامیه این جشنواره کشوری در آذرماه و در هفته قرآن برگزار می شود .

انتهای پیام/ش

نظر شما