شناسهٔ خبر: 26303092 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

آیت الله موسوی جزایری:

هدف اصلی وهابیت سم پاشی علیه تشیع و نظام اسلامی است

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: وهابیت به صورت وسیع و گسترده در شبکه های ماهواره ای در حال فعالیت است و تنها یک هدف مشترک دارند و آن هم سم پاشی علیه تشیع و تهاجم علیه نظام اسلامی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، عصر امروز در دیدار طلاب و مبلغان خواهر حوزه علمیه اهواز با تأکید بر این که در زمینه تبلیغ علیه تشیع شیاطین در حال توسعه و برنامه ریزی بیشتر هستند، اظهار داشت: در زمینه تبلیغ تشیع و اسلام باید همچون دشمنان پیشرفت کنیم و با برنامه ریزی بیشتر جلوی حرکت دشمنان را بگیریم.

امام جمعه اهواز با تأکید بر این که دشمنان شبانه روزی در حال برنامه ریزی و سرمایه گذاری هستند، ابراز داشت: ما هم همچون دشمنان باید به کارهایمان توسعه بدهیم و برنامه ریزی دقیق بکنیم تا بتوانیم جلودار اهداف شوم آنها باشیم.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر این که ما مدیون امام زمان(عج)، پیامبر(ص) و شهدا هستیم، بیان داشت: نباید بگذاریم دشمنان به فعالیت های خودشان ادامه دهند و باید فعالیت های مسموم آنها را متوقف کنیم.

آیت الله موسوی جزایری با اشاره به این که استراتژی جدید وهابیت تمرکز بر روی زنان است، اظهار داشت: وهابیت سیاست هجومی خود را به سمت زنان برده و از طریق خانواده به دنبال ترویج فرقه ضاله وهابیت هستند که این مسأله خطرناک است و نباید به سادگی از آن گذشت.

نماینده مجلس خبرگان رهبری ورود وهابیت به حوزه زنان را زنگ خطری برای جامعه دانست و گفت: نسبت به این مسأله باید هوشیار باشیم و در این زمینه طلاب و مبلغان خواهر باید در این زمینه کمک و در برابر هجمه های وهابیت علیه زنان مقابله کنند.

وی با تأکید بر این که افراد آلوده به افکار وهابیت باید شناسایی شوند، ابراز داشت: این افراد باید هدایت و آگاه شوند؛ هدف آزار و اذیت آنها نیست بلکه این افراد باید شناسایی شوند و مورد هدایت قرار گیرند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان در ادامه سخنانش خواستار برگزاری دوره های تبلیغی و تخصصی نقد وهابیت شد و گفت: متولی این دوره ها باید دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم باشد و با برنامه ریزی دقیق و جامع دوره های منظمی برای مقابله با افکار وهابیت برگزار کنند.

آیت الله موسوی جزایری با اشاره به فعالیت وسیع وهابیت در شبکه های ماهواره ای، ابراز داشت: وهابیت به صورت وسیع و گسترده در شبکه های ماهواره ای در حال فعالیت است و تنها یک هدف مشترک دارند و آن هم سم پاشی علیه تشیع و تهاجم علیه نظام اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به اشتراک زبانی خوزستان با برخی از کشورها، بیان داشت: به دلیل زبان مشترک با برخی کشورها خوزستان بیشتر درگیر مسأله وهابیت شده است و یکی از اهداف آنها متلاشی کردن خوزستان و ضربه زدن به نظام است؛ چراکه خوزستان استان زرخیر و مملو از ذخایر است./9461/پ203/ب1

نظر شما