شناسهٔ خبر: 26302955 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: آی‌تی ایران | لینک خبر

مایکروسافت نیوز، سرویس خبری جدید مایکروسافت

‌ آی تی ایران

صاحب‌خبر -

طبق آخرین گزارش‌ها، شرکت مایکروسافت سرویس خبررسانی خود را با طراحی کاملا جدیدی معرفی می‌کند، سرویسی که اطلاعات بیش از 3000 منبع خبری از سراسر دنیا را پوشش داده و از طریق پلت فرم‌های مختلف قابل دسترس خواهد بود.

برنامه(اپلیکیشن) جدید مایکروسافت، هم از طریق پلت فرم موبایل و هم کامپیوترهای خانگی قابل دسترس خواهد بود و با سیستم عامل‌های اندروید و آی‌او‌اس سازگاری دارد. نام این برنامه قرار است به Microsoft News تغییر پیدا کرده و به کاربران این امکان را می‌دهد که اطلاعات را از طریق پلت‌فرم‌های متنوعی همچون ویندوز 10، اسکایپ، اکس باکس و Outlook.com دریافت کنند.

مایکروسافت در وبسایت رسمی خود اعلام کرد که ظاهر این برنامه به صورت کامل با طراحی  مدرن‌تر و جذاب‌تری عرضه خواهد شد و تجربه جدیدی برای کاربران رقم می‌زند. این شرکت تاکید کرده که خط تحریریه این برنامه، تحت مدیریت تیمی حرفه‌ای خواهد بود که با کمک تکنولوژی هوش مصنوعی، مطالب خبری، صوتی و تصویری را برای کاربران عرضه می‌کنند. در وب سایت مایکروسافت آمده است:« هر روز، شرکای ما بیش از 100 هزار مطلب استثنائی و خاص برای ما ارسال می‌کنند، سیستم هوش مصنوعی ما تمام این مطالب را بررسی و پردازش کرده و حتی می‌تواند آنها را بر اساس موضوع، سبک، میزان محبوبیت و دیگر فاکتورها طبقه بندی کرده و برای ویراستاران ارسال کند.»

مطالبی که از طریق این برنامه عرضه می‌شود از خبرگزاری‌ها و وبسایت‌هایی همچون New York Times، FOX News، The Washington Post، The Guardian،  BBC News، Mashable و غیره گرفته می‌شود. این برنامه به کاربران این امکان را می‌دهد که موضوع مورد علاقه خود را انتخاب کرده و بدون پرداخت هزینه‌ای، تنها خبرهای مرتبط با موضوعات مورد علاقه خود را دریافت کنند.

این شرکت در وبسایت خود اشاره می‌کند:« ما معتقدیم که دسترسی به خبرهای درجه اول و خبرگزاری‌های سرشناس، بخش مهمی از حقوق افراد جامعه است و افتخار می‌کنیم که در این برنامه از محبوب‌ترین و بهترین سازمان‌های خبری در سرتاسر دنیا، برای اطلاع رسانی ودسترسی کاربران خود به اخبار مطمئن و دسته اول، استفاده می‌کنیم .»

 

نظر شما