شناسهٔ خبر: 26302298 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نصر-قدیمی | لینک خبر

بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتای اندونزی

بهتاج: سهیمه ورزش سه‌گانه بازی‌های آسیایی به آذربایجان‌شرقی رسید

نصر: مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان‌شرقی گفت: سهمیه ورزش سه‌گانه در بازی‌های آسیایی به استان آذربایجان‌شرقی رسید.‌‌

صاحب‌خبر -

به گزارش نصر به نقل از فارس، ایوب بهتاج اظهار داشت: از همان روز اول حضور در ورزش آذربایجان‌شرقی، جلسه حمایت و تقویت از ورزشکاران حاضر در بازی‌های آسیایی برگزار شده است و ورزشکاران از ابتدای حضورشان در اردوهای خود تحت حمایت اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی قرار گرفتند.

وی افزود: تا به امروز حضور پرویز هادی در کشتی، 3 تکواندو‌کار میانه‌ای به نام‌های میرهاشم حسینی، امیرمحمد بخشی و سعید رجبی، مجتبی والی‌پور در شیرجه، مهدی انصاری در شنا و فرزاد باهر ارسباران در شمشیربازی نمایندگان استان آذربایجان‌شرقی در بازی‌های آسیایی حتمی است و در صورت حضور تیم سابر شمشیربازی بانوان ایران در بازی‌های آسیایی اندونزی، مهسا پوررحمتی هم در این مسابقات حضور خواهد داشت.

بهتاج گفت: امروز سهمیه ورزش سه‌گانه در بازی‌های آسیایی جاکارتای اندونزی به آذربایجان‌شرقی تعلق گرفته و نوبری ورزشکار خوب شهرمان در این مسابقات حضور خواهد یافت.

وی گفت: البته هنوز در رده‌های تیمی امکان افزایش سهمیه برای استان وجود دارد و در بعضی رشته‌ها نیز هنوز اسامی ورزشکاران اعزامی اعلام نشده و امیدواریم سجاد هاشمی نیز در دوی 400 متر به تیم ملی دعوت و به بازی‌های آسیایی اعزامی گردد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما