شناسهٔ خبر: 26302239 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

رئیس سازمان برنامه ریزی و توسعه لرستان:

افزایش 8 تا 18 درصدی حقوق کارکنان دولت در لرستان

«علی هادی چگنی» گفت: حقوق کارکنان دستگاه های دولتی که کمتر از 3 میلیون است 10 درصد و آن هایی که بیشتر از 3 میلیون است 8 درصد افزایش خواهد داشت.

صاحب‌خبر -

افزایش 8 تا 18 درصدی حقوق کارکنان دولت در لرستانبه گزارش خبرگزاری دفاع پرس از خرم‌آباد، «علی هادی چگنی» رئیس سازمان برنامه ریزی و توسعه لرستان شامگاه شنبه در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه که در استانداری برگزار شد، اظهار داشت: کارکنان دستگاه‌های دولتی که حقوق آن‌ها کمتر از 3 میلیون تومان است افزایش 10 درصدی و کارکنانی که حقوق آن‌ها بیشتر از 3 میلیون تومان است افزایش 8 درصدی حقوق را خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه عیدی این کارکنان 930 هزار‌تومان است، افزود: در برخی موارد مانند نرخ ساعت اضافه کار، بر اساس اطلاعاتی که از خزانه گرفته می‌شود حساب شده و تشخیص آن با دستگاه خواهد بود.

رئیس سازمان برنامه ریزی و توسعه لرستان عنوان کرد: به دلیل کمتر بودن حقوق نیروهای قراردادی، افزایش حقوق بیشتری را اعمال کرده و کسانی که سرانه حقوق آنها کمتر از 2.5 میلیون است افزایش 18 درصدی و کسانیکه از 2.5 میلیون بیشتر است 15 درصد افزایش دادیم.

هادی چگنی بیان کرد: همچنین اعتباراتی که برای تلفن، اینترنت و پست دستگاه ها قرار دادیم 10 درصد افزایش دادیم ‌ و برای گاز و آب و برق شاخص‌های ترکیبی مانند سرانه نفر و متراژ ساختمان و... در نظر گرفتیم.

وی با اشاره به افزایش 5 درصدی کمک بلاعوض کارکنان، تصریح کرد: اعتبار بخش رفاهی 1میلیون و 650 هزار تومان و اعتبار مرخصی بازنشستگان سال 96 بیش از 5 میلیارد و 570 میلیون تومان تامین و پرداخت می‌کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما