شناسهٔ خبر: 26301501 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صراط‌نیوز | لینک خبر

استیلی: حمایت هواداران ایرانی زبانزد است

مدیر تیم فوتبال امید ایران، گفت: مهمترین مسئله در مقطع فعلی موضوع بدنی است و اینطور که متوجه شدم تیم توانسته ریکاوری خوبی داشته باشد.

صاحب‌خبر -
صراط:

حمید استیلی بعد از حضور در اردوی تیم ملی فوتبال در مصاحبه‌ای تلویزیونی گفت: جا دارد از هواداران ایرانی تشکر کنم، آن‌ها سنگ تمام گذاشتند و حمایت بسیار خوبی از تیم ملی داشتند.

به گزارش فارس، وی در مورد عملکرد تیم ملی گفت: تیم ملی فوق‌العاده خوب کار کرده، در بازی با اسپانیا بسیار آماده بودیم و بعد از دریافت گل یک فوتبال ایرانی به نمایش گذاشتیم. قبل از گل هم یک دفاع خوب و منطقی انجام دادیم، همه از بازی ایران لذت بردند و آنقدر خوب بودیم که ستاره‌های اسپانیا موقعیتی به دست نیاوردند. حمایت هواداران در روسیه زبانزد است و همه از این شور و نشاط تعریف می‌کنند.

مدیر تیم امید در پاسخ به این سؤال که انتظارات از تیم ملی بالا رفته است، اظهار داشت: با بازیکنان که صحبت می‌کردم، آن‌ها از لحاظ روحی و روانی شرایط خوبی داشتند، مهمترین مسئله در مقطع فعلی موضوع بدنی است و اینطور که متوجه شدم تیم توانسته ریکاوری خوبی داشته باشد، با روحیه‌ای که تیم به دست آورده، شرایط به شکلی است که همه مصمم به ارائه یک عملکرد خوب هستند.

وی افزود: امیدوارم هواداران باز هم حمایت خوبی داشته باشند، ما مثل دو دیدار قبلی که هر بار با یک روش به میدان رفتیم، مقابل پرتغال هم یک روش دیگر را به کار می‌گیریم و امیدوارم بتوانیم برای اولین بار به مرحله بعد صعود کنیم. امیدوارم در این بازی سردار آزمون گلزنی کند، چرا که فشار زیادی روی این بازیکن به وجود آمده، او در دو بازی گذشته عملکرد خوبی داشته و هواداران هم باید از این بازیکن حمایت کنند.

برچسب‌ها:

نظر شما