شناسهٔ خبر: 26301385 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

‌۲۴ هزار و ۸۳۵ شغل در استان همدان ایجاد شد

R41405/P1377/S6,75/CT11

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان با بیان اینکه تاکنون در استان همدان ۲۴ هزار و ۸۳۵ شغل ایجاد شده است، گفت: تا پایان تیرماه در استان ۳۰ هزار شغل ایجاد می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، سید احمد توصیفیان ظهر امروز در کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان همدان اظهار داشت: از ابتدای امسال تاکنون 4 کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان و 27 جلسه کمیته فنی برگزار شده است.

وی با بیان اینکه تعهد استان برای ایجاد اشتغال در سال گذشته ایجاد 19 هزار و 980 شغل بود، افزود: خوشبختانه در سال 96 بیش از 20 هزار شغل در استان ایجاد شد.

توصیفیان با تأکید بر اینکه از سال گذشته تا پایان خرداد 24 هزار و 835 نفر اشتغال در استان ایجاد شده است، تصریح کرد: تا پایان تیرماه امسال تعهد استان ایجاد 30 هزار شغل است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان با اشاره به اینکه سهمیه استان همدان در بخش تسهیلات اشتغال روستایی 261 میلیارد تومان بوده است، بیان کرد: این میزان سهمیه در دو مرحله به استان ابلاغ شده است و بانک‌های توسعه تعاون، صندوق کارآفرینی امید، پست‌بانک و بانک کشاورزی عامل پرداخت این تسهیلات هستند

توصیفیان با بیان اینکه در بخش تسهیلات اشتغال روستایی تاکنون 509 طرح به بانک‌ها معرفی شده است، عنوان کرد: از این تعداد 392 طرح توسط بانک‌ها پذیرش شده و 58 میلیارد و 703 میلیون تومان نیز طرح عقد قرارداد و تسهیلات پرداخت شده است.

وی با تأکید بر اینکه 14 طرح روستایی به مبلغ 107 میلیارد تومان مصوب شده و در مرحله تکمیل پرونده است، ابراز کرد: این طرح‌ها برای یک هزار و 530 نفر اشتغال ایجاد می‌کند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان با اشاره به اینکه سهمیه استان همدان در تسهیلات حوزه اشتغال فراگیر 340 میلیارد تومان بوده است، تأکید کرد: 492 میلیارد تومان طرح به بانک معرفی شده و 312 میلیارد تومان طرح پذیرش و 48 میلیارد تومان طرح مصوب و عقد قرارداد و پرداخت شده است.

توصیفیان با بیان اینکه 18 طرح بزرگ و متوسط فراگیر با اعتبار 190 میلیارد تومان در استان مصوب شده و در دست بررسی بانک‌ها است، گفت: این طرح‌ها ایجاد اشتغال برای یک هزار و 553 نفر را به دنبال دارد.

انتهای پیام/ش

نظر شما