شناسهٔ خبر: 26301296 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: نصر-قدیمی | لینک خبر

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس:

مردم دیگر به وعده‌های پوچی که عملی نمی‌شود اعتماد ندارند

نصر: نماینده مردم اهر و هریس در مجلس گفت: مردم از بس که از مسئولان وعده‌های عملی نشده دیده‌اند دیگر به وعده‌های آن‌ها اعتماد ندارند.

صاحب‌خبر -

به گزارش نصر، بیت‌الله عبدالهی ظهر امروز در آیین افتتاح پروژه‌های جهاد کشاورزی شهرستان اهر بابیان اینکه دولت به دلیل محدودیت‌های منابع مالی هیچ پروژه‌ای را در هیچ شهرستان و استانی آغاز نمی‌کند، اظهار داشت: اگر پروژه‌ای باشد که نیمه‌تمام حساب شود دولت موظف به تکمیل آن است وگر نه با لحاظ این‌که در بودجه با محدودیت‌هایی روبه‌روست نمی‌تواند پروژه‌های جدیدی را در کشور آغاز کند.

وی با اشاره به نیمه‌تمام ماندن پروژه سد ایثار گفت: ابتدا شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان‌شرقی از نیمه‌تمام ماندن سد ایثار سر باز می‌زد به‌طوری که کلاً منکر هزینه 3 میلیارد تومانی در این سد شده بود یعنی دروغ گفته بودند و امسال درصدد این هستم که پروژه به سرانجام برسد و این امر با تخصیص بودجه میسر می‌شود و سازمان برنامه و بودجه استان به بهانه این‌که اعتبار ندارد ریالی به این پروژه اختصاص نداده است.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس اضافه کرد: تکمیل سدهای کجه رود و ایثار جزو مطالبات به‌حق مردم شهرستان‌های اهر و هریس است و دولت بایستی به‌عنوان منتخب مردم پاسخ قانع‌کننده‌ای به مطالبات مردم دهد و بنده به‌عنوان نماینده یقیناً پیگیر این پروژه‌های حیاتی و اثرگذار خواهم بود.

عبدالهی در خصوص خسارت سرمازدگی و سیل در باغات شهرستان‌های اهر و هریس نیز گفت: طبق اساس اظهارات معاون وزیر کشور و رئیس سازمان مدیریت بحران کشور خسارت سرمازدگی و سیل در باغات شهرستان‌های اهر و هریس توسط وزیر کشور در جلسه هیأت دولت مطرح می‌شود که در این طرح هم تسهیلات و هم وام بلاعوض برای باغداران و کشاورزی اهر و هریس پیش‌بینی‌شده است، یقیناً لحظه‌ای از مشکلات کشاورزان غافل نیستیم و برای تصویب شدن آن در هیئت دولت تلاش می‌کنیم.

وی اضافه کرد: معمولاً دولت خسارت حوادث غیرمترقبه را تمام و کمال نمی‌پردازد و قطعاً اگر هم در دولت تصویب شود باز نمی‌تواند رضایت باغداران و کشاورزان را جلب کند.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس با تأکید بر اینکه مردم از بس که از مسئولان وعده‌های عملی نشده دیده‌اند دیگر به وعده‌های آن‌ها اعتماد ندارند، ابراز داشت: اشکالی که امروز به مسئولان وارد بوده این است که آن‌قدر وعده داده‌اند و عملی نشده مردم به سطوح آورده است امیدوارم از دادن وعده‌هایی که عملی نمی‌شود پرهیز شود تا بتوانیم اعتماد مجدد مردم را به دست آوریم.

عبدالهی در ادامه با تأکید بر اینکه با بودجه دولت کشور آباد نمی‌شود به همین خاطر نباید خوش‌بین باشیم که تمامی مشکلات به دست دولت حل می‌شود، یادآور شد: در عین حال که خواست‌هایمان را از دولت مطالبه می‌کنیم لذا باید برای رفع مشکلاتمان از ایده‌ها و توانایی‌های خودمان بهره گیریم.

انتهای پیام/

نظر شما